Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Ρομπότ της Nissan φτιάχνουν ανταλλακτικά για παλιά μοντέλα (video)
Όσοι έχετε κάποιο παλιό μοντέλο, το οποίο έχει σταματήσει εδώ και χρόνια να παράγεται, ίσως να έχετε δυσκολευτεί αρκετά να βρείτε ένα καπό ή ένα φτερό που χρειάζεται αντικατάσταση λόγω χτυπήματος.
Η λύση είναι συνήθως η αναζήτηση του συγκεκριμένου κομματιού σε αποθήκες ανταλλακτικών, ωστόσο εδώ μεγάλο ρόλο παίζει ο παράγοντας τύχη. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες από την πλευρά τους, όταν ένα μοντέλο τους σταματήσει να παράγεται, δε συνεχίζουν να φτιάχνουν μεμονωμένα τμήματα του. Αυτό διότι η κατασκευή τους πραγματοποιείται με πίεση μεταλλικών φύλλων σε πρέσες που έχουν ένα συγκεκριμένο καλούπι.
Η δημιουργία και διατήρηση πολλαπλών καλουπιών κοστίζει αρκετά σε χρήμα και δεν αποφέρει κέρδος, καθώς δεν υπάρχει μαζική ζήτηση. Το εν λόγω «πρόβλημα» υφίσταται από τότε που ξεκίνησε η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων και εμποδίζει την παραγωγή χαμηλού όγκου φθηνών εξαρτημάτων. Η Nissan λοιπόν για ακόμα μια φορά καινοτομεί και έρχεται να δώσει λύση χωρίς τη χρήση πρέσας και καλουπιών.
Όπως θα δείτε και στο παρακάτω video η διαδικασία περιλαμβάνει την ταυτόχρονη αντικριστή λειτουργιά δυο ρομπότ, με βραχίονες στα άκρα τους ενσωματώνουν διαμαντένιες λεπτές «μύτες» ώστε να σμιλεύουν περίπλοκα κοίλα και κυρτά σχήματα πάνω σε ένα επίπεδο μεταλλικό φύλλο.
Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι πριν από περίπου πέντε χρόνια άρχισε να ερευνά τρόπους για το σχηματισμό λαμαρίνας χωρίς τη χρήση καλουπιών, ώστε να κατασκευάζει φτηνά και ποιοτικά ανταλλακτικά για παλιά της μοντέλα.
Μέσω της τρισδιάστατης «σάρωσης» ενός υπάρχοντος τμήματος δημιουργούνται τα απαραίτητα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να «διδάξουν» τα ρομπότ την κατασκευή του σαρωμένου μέρους. Ωστόσο απαιτείται και κάποια καθοδήγηση από το μηχανικό.
Related Articles
Οι ιδιοκτήτες ιαπωνικών μοντέλων τα πωλούν μετά από 15 χρόνια
Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα που πραγματοποίησε το iSeeCars, οι ιδιοκτήτες ιαπωνικών μοντέλων στην Αμερική τα έχουν στην κατοχή τους πάνω
Έκθεση με σημαντικά μοντέλα της Porsche
Τα κυριότερα κεφάλαια από την ιστορία των 70 ετών της παρουσιάζει η Porsche διοργανώνοντας μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα Έκθεση κλασικών της
Το διαφορετικό Suzuki Spacia είναι μικρό μόνο στο μάτι
Επιτρέψτε μας να σας συστήσουμε το Suzuki Spacia, το οποίο διατίθεται στην αγορά της Ιαπωνίας. Ανήκει στη δημοφιλή για την