Breaking News

Με οθόνη αφής μέχρι και στο τιμόνι το νέο Byton M-Byte

Με οθόνη αφής μέχρι και στο τιμόνι το νέο Byton M-Byte

Παρατηρώντας το εσωτερικό του νέου Byton M-Byte νομίζεις ότι στο πάνω τμήμα του ταμπλό του έχει τοποθετηθεί μια τηλεόραση.

Ωστόσο πρόκειται για τη μεγαλύτερη οθόνη αφής που έχουμε δει μέχρι τώρα σε αυτοκίνητο καθώς είναι 48 ιντσών, φέρνοντας σε αμηχανία τη «μικρή» πλέον 17αρα οθόνη αφής των Tesla.

Εκτείνεται από τη μια κολόνα του παρμπρίζ μέχρι την άλλη, ενώ ονομάζεται SED (Shared Experience Display) και σε μέγεθος είναι σαν να βάζεις επτά iPad στη σειρά. Αρχικά θα πρέπει να πούμε ότι νέα κινέζικη εταιρεία αποκάλυψε το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της M-Byte στην περσινή Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών (CES 2018), ενώ εκεί φέτος θα μας δείξει την έκδοση παραγωγής του.

Όμως μια τόσο μεγάλη οθόνη δεν περιορίζει το οπτικό πεδίο και δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού; Σύμφωνα με την Byton η γιγαντιαία της οθόνη εναρμονίζεται με όλα τα πρότυπα ασφαλείας που ισχύουν στις χώρες όπου θα πωληθεί το νέο M-Byte.

Όμως για την Byton η κεντρική οθόνη δεν ήταν αρκετή, έτσι πρόσθεσε εντός του νέου M-Byte ακόμα δυο. Ο λόγος για μια οθόνη αφής 7 ιντσών που είναι ενσωματωμένη στο τιμόνι, κάτι που επίσης βλέπουμε για πρώτη φορά, και για άλλη μια 8 ιντσών που φιλοξενείται ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα.  Διευκρινίζεται ότι κάτω από την οθόνη αφής του τιμονιού βρίσκεται ο απαραίτητος αερόσακος. Δεν τελειώσαμε όμως με την καταμέτρηση των οθονών, καθώς υπάρχουν ακόμα δύο για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Στην παραγωγή το νέο M-Byte θα εισέλθει προς το τέλος του 2019, στην Ευρώπη και Βόρεια Αμερική θα φτάσει το 2020,  ενώ  η έκδοση των 71 kWh θα προσφέρει αυτονομία 402 χλμ. και η έκδοση των 95 kWh 523 χλμ.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς



Related Articles

Το αγωνιστικό όχημα Roborace δε χρειάζεται οδηγό (video)

Έχουμε αρχίσει πλέον σιγά-σιγά να συνειδητοποιούμε ότι στο εγγύς μέλλον η αυτόνομη οδήγηση θα μπει για τα καλά στις καθημερινές

Σε ρεκόρ ταχύτητας ηλεκτροκίνητου μοντέλου στοχεύει η Volkswagen

Η απόφαση της Volkswagen να ρίξει το μεγαλύτερο βάρος της στην ηλεκτροκίνηση εκφράζεται για ακόμα μια φορά. Υπενθυμίζουμε ότι στόχος

Το αυτόνομο και ηλεκτρικό λεωφορείο Fisker Orbit

Η εικόνα του Fisker Orbit δεν είναι ότι πιο «εύπεπτο» οπτικά, ωστόσο αυτό μάλλον δεν το απασχολεί, καθώς θέλει να

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*