Breaking News
Στη γραμμή παραγωγής τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Σε ποια χώρα κατασκευάζονται
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έως τα τέλη Απριλίου.
...Υπογραφή σύμβασης προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)
Υπεγράφη σύμβαση για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και
...Η «εργαλειοθήκη» του νέου Ford Ranger Wildtrak X έχει τα πάντα
To σκληροπυρηνικό Ford Ranger Raptor έχει υμνηθεί για τη δύναμη και τις off-road ικανότητες του, τις
...Αγρότες πέταξαν οχήματα στο νερό για να σώσουν τις καλλιέργειες (video)
Το επάγγελμα του αγρότη είναι εξαιρετικά δύσκολο, απαιτεί σκληρή εργασία, ενώ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η
...Lada Niva με καρότσα φορτώνει μέχρι 800 κιλά
O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva είναι ο λόγος, για τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια
...Καρφώθηκε σε γκαράζ σπιτιού, παράτησε το αυτοκίνητο και έφυγε (video)
Σε εφιάλτη παραλίγο να μετατραπεί η Παραμονή Χριστουγέννων για τους κατοίκους ενός σπιτιού στο Λος Άντζελες.
...
Το απορριμματοφόρο της Scania που θα κινείται με υδρογόνο
Πιο «καθαρά» θέλει να κάνει η Scania τα απορριμματοφόρα φορτηγά, αναφερομένη φυσικά στο ενεργειακό τους «αποτύπωμα».
Για το λόγο αυτό εξελίσσει σε συνεργασία με τη Renova, μια εταιρεία διαχείρισης αποβλήτων στη δυτική Σουηδία, το πρώτο της απορριμματοφόρο που θα διαθέτει αντί για κινητήρα εσωτερικής καύσης κυψέλες καυσίμου, οι οποίες θα τροφοδοτούνται με υδρογόνο.
H Revora, όπως και άλλες εταιρείες διαχείρισης αποβλήτων, έχουν ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με ηλεκτροκίνητα απορριμματοφόρα, ενώ είναι η πρώτη φορά που τοποθετούνται σε αυτά κυψέλες καυσίμου.
Σύμφωνα με τη Scania το εν λόγω απορριμματοφόρο θα διαθέτει ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης της κίνησης και ηλεκτροκίνητο συμπιεστή. Το σχετικό έργο υλοποιείται σε συνεργασία με το Σουηδικό Οργανισμό Ενέργειας και το Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Στοκχόλμης, ενώ το απορριμματοφόρο με κυψέλες καυσίμου αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2019 προς αρχές του 2020.
Η Scania έχει ήδη τεχνογνωσία γύρω από τις κυψέλες καυσίμου, την οποία ανέπτυξε σε συνεργασία με τη νορβηγική εταιρεία χονδρικής πώλησης τροφίμων Asko, η οποία έχει ανοίξει τη δική της μονάδα παραγωγής υδρογόνου. Τέσσερα φορτηγά της Scania με κυψέλες καυσίμου και αυτονομία 500 χλμ. εργάζονται για την Asko.
Παράλληλα η Scania αναγνωρίζει ότι η υδρογονοκίνηση στα φορτηγά μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων από τα μεγάλα επαγγελματικά οχήματα.
Με δεδομένο ότι τα περισσότερα απορριμματοφόρα εργάζονται τις πρώτες πρωινές ώρες στα κέντρα των πόλων η αθόρυβη λειτουργεία των ηλεκτρικών οχημάτων θα αποδειχτεί ιδιαίτερα ωφέλιμη.
Related Articles
Κοιμόνταν στην καρότσα του Nissan Navara
Ο 78χρονος σήμερα Ρίτσαρντ Χορ δεν αντιμετώπισε πότε του πρόβλημα στέγασης, η μόνη ανάγκη που είχε ήταν να ταξιδεύει πολύ.
Σπορ εικόνα και μέχρι 116 ίππους για το πετρελαιοκίνητο Mercedes Citan Tourer
Το μικρότερο επιβατικό βαν της Mercedes, το Citan Tourer, πλέον τροφοδοτείται από ένα νέο πετρελαιοκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα η εξωτερική του
Η MAN κατασκεύασε ηλεκτροκίνητο βαν
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε την MAN ως κατασκευάστρια εταιρία φορτηγών, λεωφορείων, βαν και πετρελαιοκινητήρων. Αυτή τη φορά ωστόσο κάνει την ανατροπή,