Breaking News
Στη γραμμή παραγωγής τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Σε ποια χώρα κατασκευάζονται
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έως τα τέλη Απριλίου.
...Υπογραφή σύμβασης προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)
Υπεγράφη σύμβαση για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και
...Η «εργαλειοθήκη» του νέου Ford Ranger Wildtrak X έχει τα πάντα
To σκληροπυρηνικό Ford Ranger Raptor έχει υμνηθεί για τη δύναμη και τις off-road ικανότητες του, τις
...Αγρότες πέταξαν οχήματα στο νερό για να σώσουν τις καλλιέργειες (video)
Το επάγγελμα του αγρότη είναι εξαιρετικά δύσκολο, απαιτεί σκληρή εργασία, ενώ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η
...Lada Niva με καρότσα φορτώνει μέχρι 800 κιλά
O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva είναι ο λόγος, για τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια
...Καρφώθηκε σε γκαράζ σπιτιού, παράτησε το αυτοκίνητο και έφυγε (video)
Σε εφιάλτη παραλίγο να μετατραπεί η Παραμονή Χριστουγέννων για τους κατοίκους ενός σπιτιού στο Λος Άντζελες.
...
Αυτόνομο φορτηγό Volvo θα κινείται χωρίς οδηγό σε ορυχείο (video)
Με δέος οι εργαζόμενοι σε ένα λατομείο παρακολούθησαν για πρώτη φορά ένα πλήρως αυτόνομο φορτηγό της Volvo να εκτελεί μόνο του το προκαθορισμένο τους δρομολόγιο.
Αναφερόμαστε στη συμφωνία που έχει συνάψει η Volvo με τη νορβηγική εταιρεία εξόρυξη Brοnnοy Kalk AS που προβλέπει ότι έξι πλήρως αυτόνομα φορτηγά FH θα μεταφέρουν ασβεστόλιθο σε ένα δρομολόγιο πέντε χιλιομέτρων εντός του ορυχείου. Οι δοκιμές αυτής της καινοτόμας μεταφορικής λύσης διεξήχθησαν με επιτυχία καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2018, ενώ στόχος είναι να καταστεί πλήρως λειτουργική έως τα τέλη του 2019.
Πρόκειται για την πρώτη εμπορική συμφωνία που αφορά πλήρως αυτόνομα φορτηγά της Volvo, τα οποία θα εργαστούν σε πραγματικές συνθήκες. Στο παρακάτω video θα παρακολουθήσετε το πλήρως αυτόνομο φορτηγό της Volvo να κινείται εντός του ορυχείου, έχοντας όμως οδηγό πίσω από το τιμόνι για λόγους ασφαλείας απλώς.
Αφού η μπουλντόζα το φορτώσει με πετρώματα, στη συνέχει εισέρχεται μόνο του σε ένα τούνελ μήκους 3,5 χιλιομέτρων, έπειτα κάνει όπισθεν και η καρότσα του σηκώνεται, ώστε να ξεφορτώσει τα πετρώματα.
Related Articles
Η DAF ασχολείται με τα φορτηγά 90 χρόνια (video)
Περήφανη για την πορεία της τις τελευταίες εννέα δεκαετίες στο χώρο των φορτηγών αισθάνεται η DAF και το εκφράζει μέσα
Τι αλλάζει στο ανανεωμένο Mitsubishi L200;
Όπως μας είχε ενημερώσει εδώ και καιρό η Mitsubishi προχώρησε στην ανανέωση του L200 (σε ορισμένες αγορές ονομάζεται Triton). To
Νταλίκα σφήνωσε κάτω από γέφυρα (video)
Όσο επικίνδυνο είναι να αγνοούμε τις πινακίδες με τα STOP είναι και να μη δίνουμε σημασία στις πινακίδες που υπάρχουν