Breaking News

Λεωφορείο χρησιμοποιεί κάμερες αντί για πλευρικούς καθρέπτες (video)

Λεωφορείο χρησιμοποιεί κάμερες αντί για πλευρικούς καθρέπτες (video)

Μια σημαντική καινοτομία φέρνει η MAN στα λεωφορεία της εισάγοντας το σύστημα ονόματι “OptiView”.

Η τάση λοιπόν που ξεκίνησε από τα αυτοκίνητα και καταργεί τους πλευρικούς εξωτερικούς καθρέπτες, τώρα εφαρμόζεται από τη MAN και σε μεγαλύτερα οχήματα. Πώς όμως βλέπει ο οδηγός τι συμβαίνει αριστερά και δεξιά του;

Εκεί όπου βρίσκονταν οι παραδοσιακοί πλευρικοί εξωτερικοί καθρέπτες τώρα έχουν τοποθετηθεί κάμερες, ενώ η εικόνα που καταγράφουν προβάλλεται σε οθόνες ενός του λεωφορείου.

Όπως θα δείτε και στο παρακάτω video ένα από τα πολλά οφέλη της εν λόγω τεχνολογίας είναι ότι οι ψηφιακοί καθρέπτες έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια και εντοπίζουν σε μεγαλύτερη απόσταση π.χ ένα ποδηλάτη που κινείται πλευρικά του λεωφορείου, επομένως αυξάνεται το επίπεδο της ασφάλειας.

Παράλληλα αποδεικνύεται ότι η ευκρίνεια της εικόνας που καταγράφουν οι κάμερες δε μειώνεται ακόμα και όταν είναι νύχτα, ενώ οι ψηφιακοί καθρέπτες λειτουργούν και υπό βροχή.

Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι οι κλασικοί μεγάλοι εξωτερικοί καθρέπτες των λεωφορείων δημιουργούν αρκετό αεροδυναμικό θόρυβο κάτι που δεν ισχύει με τους νέους ψηφιακούς καθρέπτες.


Tags assigned to this article:
MANOptiViewκαθρέπτεςκάμερες

Related Articles

Το Jeep Avenger και με ήπια υβριδική έκδοση – «Καίει» μόνο 5,1 λίτρα/100 χλμ. (φωτογραφίες)

H Jeep εμπλουτίζει τη γκάμα του Avenger, το οποίο προσφέρεται ήδη ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο και βενζινοκίνητο. Σύντομα λοιπόν στη φαρέτρα

Το Suzuki Jimny γίνεται πιο άγριο και αποκτά καρότσα

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένουμε το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο που θα ανοίξει τις πύλες του στα μέσα του ερχόμενου Ιανουαρίου.

Αυτό είναι το παλαιότερο εν ενεργεία φορτηγό της DAF (video)

Τι και αν έχουν περάσει 34 χρόνια από τότε που το φορτηγό DAF 2100 ξεκίνησε να εργάζεται, συνεχίζει μέχρι και