Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
H απαγορευμένη διαφήμιση του Volkswagen Polo (video)
Το «κόψιμο» μιας τηλεοπτικής διαφήμισης του Volkswagen Polo στη Βρετανία αποφάσισε η αρμόδια Υπηρεσία Διαφημιστικών Προδιαγραφών.
Σύμφωνα με το πόρισμα η εν λόγω διαφήμιση του Polo ενθαρρύνει την ανεύθυνη οδήγηση, καθώς παραβιάζει τους νόμους 20.1 και 20.5 του σχετικού Κώδικα. Ο πρώτος νόμος αναφέρει ότι οι διαφημίσεις δεν πρέπει να εγκρίνουν ή να ενθαρρύνουν την ανταγωνιστική ή επιθετική οδήγηση με αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα, ενώ ο δεύτερος ότι οι διαφημίσεις δεν πρέπει να υπερβάλουν στις ικανότητες των συστημάτων ασφαλείας ή να υπονοούν ότι αυτά μπορούν να προφυλάξουν από τη γρήγορη οδήγηση.
Στη συγκεκριμένη διαφήμιση του Polo βλέπουμε έναν πατέρα να παρακολουθεί το γιο του που είναι ατζαμής στην οδήγηση από μικρή ηλικία, καθώς είχε διαρκώς μικροατυχήματα με το πατίνι, το ποδήλατο και τη μοτοσικλέτα του. Ωστόσο όταν ενηλικιώνεται και παίρνει το νέο Polo τα συστήματα ελέγχου «τυφλού» σημείου και ανίχνευσης πεζών τον βοηθούν, ώστε να μην εμπλέκεται πλέον σε ατυχήματα.
Εσείς πιστεύετε ότι έπρεπε να απαγορευτεί αυτή η διαφήμιση ή ήταν υπερβολική η απόφαση;
Related Articles
Αερόσακος σε απίθανο σημείο του νέου Honda Jazz (video)
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι αερόσακοι τοποθετούνται στο τιμόνι, στο ταμπλό, στην οροφή, και στα γόνατα του οδηγού. Έχουμε δει
Μηχανισμός της Nissan κάνει τις χειρωνακτικές εργασίες ευκολότερες (video)
Πιο άνετη, λιγότερο επικίνδυνη και περισσότερη ξεκούραστη θα γίνει η δουλεία των εργαζομένων της Nissan. Πώς θα συμβεί αυτό; Μέσω
Tα ηχοσυστήματα του VW Golf από το 1974 μέχρι σήμερα (video)
Ήχους από το παρελθόν μας θυμίζει η Volkswagen ανοίγοντας τα ηχοσυστήματα που έχουν τοποθετηθεί στα Golf εδώ και πάνω από