Breaking News
To πρώτο SUV της Hyundai που θα έχει γκάζια (video)
To πρώτο της σπορ προδιαγραφών SUV ετοιμάζεται να αποκαλύψει σύντομα η Hyundai. O λόγος για το
...0Ποιο αυτοκίνητο είχε τις περισσότερες πωλήσεις το 2020;
Αναμφισβήτητα η πανδημία του Covid-19 επηρέασε αρνητικά σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων το 2020
...0Δείτε την απάντηση στο Enigma του Nissan Juke
Ακόμα πιο στιλάτο γίνεται τo Nissan Juke μέσα από τη νέα του έκδοση που ονομάζεται Enigma.
...0Πρωτοχρονιάτικο δώρο για όσους οδηγούν BMW (video)
Η βαυαρική εταιρεία στέλνει για την Πρωτοχρονιά τις θερμότερες ευχές της στους ιδιοκτήτες των οχημάτων της
...0Ξεκινούν περιπολίες στη Θεσσαλία τα Hyundai i30
Ακόμα μια προσθήκη έγινε στο στόλο της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς απέκτησε συνολικά 33 νέα περιπολικά. Όπως
...0Θες ασορτί μοτοσυκλέτα και αυτοκίνητο; Δες τι έκανε η Alpine με την ΜV Agusta (video)
Γονίδια από το σπορ τετράτροχο μοντέλο A110 μεταφέρθηκαν στη μοτοσυκλέτα Superveloce 800, καθώς η γαλλική Alpine
...0
To ισχυρό Hyundai i30 N αποκτά αυτόματο κιβώτιο

Στα μοντέλα επιδόσεων, όπως είναι το νέο Hyundai i30 N, οι γνώστες της σπορ οδήγησης προτιμούν μηχανικό κιβώτιο, καθώς ενισχύει τη συμμετοχικότητα και την απόλαυση.
Για το λόγο αυτό οι Κορεάτες επέλεξαν κατά το λανσάρισα του νέου i30 N να το συνοδεύσουν αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Το εν λόγω μηχανικό κιβώτιο προσφέρεται τόσο στη στάνταρ έκδοση όσο και στην ισχυρότερη με το Performance Package.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες από τα τέλη του 2019 θα διατίθεται και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, καθώς αυτή την επιλογή φαίνεται ότι προτιμούν οι περισσότεροι αγοραστές, ενώ συναντάται ευρέως και σε αντίστοιχα μοντέλα επιδόσεων άλλων εταιριών.
Προφανώς θα επιλεγεί το αυτόματο 7αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Hyundai που τοποθετείται και στα μοντέλα της Veloster, i40 και Tucson, ενώ λογικά θα επιβραδύνει λίγο την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα και θα αυξήσει κάπως τη μέση κατανάλωση για χάρη της άνεσης.
Κάτω από το καπό του νέου i30 N βρίσκεται ένας δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος T-GDI κινητήρας, ο οποίος παράγει 275 ίππους στην έκδοση Performance Package και 250 ίππους στην «απλή» έκδοση. Η ροπή των 353 Nm ροπής είναι σταθερή και στις δυο εκδόσεις, ενώ το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 6,4 δευτ. και 6,1 δευτ. στην έκδοση Performance Package.
Related Articles
Το Volkswagen Atlas τώρα και πενταθέσιο
Συνήθως ένα SUV μοντέλο πρώτα λανσάρεται με πενταθέσια διάταξη καθισμάτων και αργότερα με επταθέσια ή τουλάχιστον προσφέρεται από την αρχή
Δείτε πως κατασκευάζεται στην Τουρκία το νέο Hyundai i10 (video)
Πλάνα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της στο Ιζμίτ της Τουρκίας μας δείχνει η Hyundai μέσα από το παρακάτω video.
Ποιο ρεκόρ πήρε από την Ferrari το Range Rover Sport SVR; (video)
Τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται, ωστόσο κάποιες φόρες ο νέος διάδοχος μπορεί να εκπλήξει τον προηγούμενο. Κάτι τέτοιο θα