Breaking News

Μαντίλα και οδήγηση στη νέα διαφήμιση της Coca-Cola (video)

Μαντίλα και οδήγηση στη νέα διαφήμιση της Coca-Cola (video)

Εμπνευσμένη από την πρόσφατη απόφαση της Σαουδικής Αραβίας να επιτρέψει την οδήγηση και στις γυναίκες, είναι η νέα διαφήμιση της Coca-Cola.

Υπενθυμίζουμε ότι από τα μέσα του 2018 οι γυναίκες στη Σαουδική Αραβία θα έχουν δικαίωμα να πιάσουν τιμόνι, ενώ περισσότερες πληροφορίες για τη σχετική είδηση μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.

Η εν λόγω διαφήμιση της Coca-Cola έχει τίτλο «η αλλαγή έχει γεύση» ενώ αναφέρεται στην ιστορική αυτή απόφαση της Σαουδικής Αραβίας και θέλει να τη συνδέσει για εμπορικούς προφανώς σκοπούς με το όνομά της.

Αξίζει να αναφέρουμε στο σημείο αυτό ότι η Coca-Cola έχει επιδείξει μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον στη Σαουδική Αραβία, καθώς εκεί θα λειτουργήσει το 2019 το νέο εργοστάσιο εμφιάλωσης της, για το οποίο θα δοθούν 100 εκατομμύρια δολάρια.

Στο παρακάτω video θα δείτε ένα πατέρα να εμπιστεύεται τα κλειδιά του αυτοκινήτου στην κόρη του, ενώ της δείχνει τα πρώτα βασικά βήματα της οδήγησης.

Για να την κάνει μάλιστα να οδηγήσει πιο «στρωτά» την προκαλεί να διατηρήσει όρθιο ένα ανοιχτό μπουκάλι Coca-Cola πάνω στο ταμπλό. Η νεαρή κοπέλα με τη μαντίλα αρχίζει να τα καταφέρνει αρκετά καλύτερα στην οδήγηση, μόλις γεύεται το διάσημο αναψυκτικό.

 


Tags assigned to this article:
Coca-ColaΣαουδική Αραβία

Related Articles

Θήκες για κινητά, τσάντες και power bank από την Mercedes

Μια νέα συλλογή από αξεσουάρ παρουσιάζει η Mercedes που θα τραβήξει το ενδιαφέρον όσων θέλουν να πάρουν λίγη από τη

Ξήλωσε ολόκληρη την οροφή ενός Range Rover Velar

Ο πιο γκαφατζής οδηγός φορτηγού του μήνα είναι σίγουρα αυτός που ανέλαβε τη μεταφορά του κόκκινου Range Rover Velar που

Φορτηγό εκτός ελέγχου παραλίγο να καταπλακώσει μια γυναίκα με το παιδί της (video)

Σε τραγωδία θα μπορούσε να είχε εξελιχτεί ένα τροχαίο ατύχημα που συνέβη στις αρχές της εβδομάδας στο μακρινό Βιετνάμ. Όπως

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<