Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Δεν έχετε δει ποτέ ξανά τιμόνι σαν αυτό της Hyundai (video)
Ένα hi-tech και φουτουριστικό εσωτερικό για το i30 δημιούργησε η Hyundai θέλοντας να μας δείξει τι αλλαγές θα δούμε εντός των μοντέλων της στο μέλλον.
Όπως θα διαπιστώσετε και στο παρακάτω video το πρωτότυπο i30 διαθέτει ένα καινοτόμο τιμόνι, το οποίο έχει δυο ακτίνες στις οποίες ενσωματώνονται οθόνες αφής, αντί για κουμπιά και διακόπτες.
Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία ο οδηγός θα μπορεί να προσαρμόζει ποια εικονίδια θα εμφανίζονται στις οθόνες αφής του τιμονιού, όπως για παράδειγμα η ένταση του ήχου ή της ενεργοποίησης του συστήματος πλοήγησης. Παράλληλα η Hyundai αναφέρει ότι οι οθόνες αφής στο τιμόνι υπόσχονται να δώσουν ισχυρότερη και πιο σταθερή απτική ανατροφοδότηση στα δάχτυλα του οδηγού, κάτι που προφανώς σημαίνει ότι θα αποφεύγονται κατά λάθος αγγίγματα.
Νέος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων MLD (multi-layer display), ο οποίος εντυπωσιάζει με το γεγονός ότι ενσωματώνει δυο οθόνες, η μια πίσω από την άλλη σε απόσταση 6 χλστ., ενώ μέσω τρισδιάστατων οπτικών εφέ προβάλλονται στο οπτικό πεδίο του οδηγού οι σημαντικότερες ενδείξεις και πληροφορίες.
Η κεντρική οθόνη αφής τώρα προβάλει το νέο λογισμικό του συστήματος πολυμέσων, το οποίο εναρμονίζεται με το ψηφιακό πίνακα οργάνων και τις οθόνες αφής στο τιμόνι, ώστε το περιβάλλον του οδηγού να είναι πιο συνεκτικό και κατανοητό. Σύμφωνα μάλιστα με τη Hyundai το νέο κόκπιτ που εξέλιξε συμβάλει στη μείωση απόσπασης της προσοχής του οδηγού από το δρόμο.
Related Articles
Τα τελευταία οχτώ Subaru WRX STI από 57.500 ευρώ
Όπως σας έχουμε ενημερώσει το εμβληματικό Subaru WRX STI ολοκληρώνει τον κύκλο ζωής του και για το λόγο αυτό διάφορες
Πώς προστατεύει η Volvo τα κατοικίδια μέσα στο αυτοκίνητο;
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν διαρκώς την ασφάλεια που παρέχουν τα μοντέλα τους στους επιβάτες, ωστόσο δεν ασχολούνται στον τομέα αυτό
Ξεχάστε το Audi ΤΤ όπως το ξέρατε
Τέλος εποχής για εμβληματικό σπορ coupe μοντέλο της Audi, καθώς αποφασίστηκε η σταδιακή κατάργηση του από τη γκάμα της γερμανικής