Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Οι αερόσακοι μετακομίζουν έξω από το αυτοκίνητο
Τα πάνω-κάτω ή μάλλον τα μέσα-έξω φέρνει η ΖF σε ότι αφορά την τοποθέτηση των αερόσακων στα αυτοκίνητα.
Αρχικά να πούμε ότι η ΖF μας είναι γνωστή ως προμηθεύτρια αυτόματων κιβωτίων σε αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες. Ωστόσο φαίνεται ότι ασχολείται και με άλλα πεδία, καθώς στο συμπόσιο «Αερόσακοι 2018» που πραγματοποιήθηκε στο Μάνχαϊμ της Γερμανίας τον περασμένο Νοέμβριο παρουσίασε μια καινοτόμα τεχνολογία.
Ο λόγος για τους πρώτους αερόσακους που τοποθετούνται εξωτερικά του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στις πλευρικές του επιφάνειες. Προφανώς οι εν λόγω αερόσακοι δεν ενεργοποιούνται μετά τη σύγκρουση, αλλά πριν από αυτή. Πώς επιτυγχάνεται αυτό;
Μέσω αισθητήρων LiDAR, ραντάρ και καμερών που παρακολουθούν συνεχώς την κίνηση πλευρικά του οχήματος και μόλις εντοπίσουν επερχόμενη σύγκρουση δίνουν εντολή και οι εξωτερικοί αερόσακοι ενεργοποιούνται εντός 10 χλστ. του δευτερολέπτου.
Βασικός στόχος των εξωτερικών αερόσακων είναι να απορροφούν την δύναμη της σύγκρουσης, ενώ σύμφωνα με τη ZF μειώνουν τους κινδύνους εισβολών στην καμπίνα μέχρι και 30%. Ταυτόχρονα μειώνουν τα επίπεδα τραυματισμού των επιβατών κατά 20-30%. Η ZF εκτιμά ότι τα επόμενα δυο χρόνια οι πρώτοι εξωτερικοί αερόσακοι θα τοποθετηθούν στα αυτοκίνητα.
Υπενθυμίζουμε ότι αντίστοιχη ιδέα είδαμε πριν από μερικά χρόνια από τη Volvo, η οποία στο V40 τοποθετούσε αερόσακο πεζού. Εμφανίζονταν στη βάση του εμπρός παρμπρίζ όταν οι αισθητήρες του προφυλακτήρα εντόπιζαν επαφή με πεζό.
Related Articles
Πωλείται η BMW 850Ci του σουλτάνου
Τη Σειρά 8 της BMW σίγουρα τη γνωρίζετε, τι ξέρετε όμως για τη χώρα Σουλτανάτο του Μπρουνέι; Τι σχέση έχουν
Επανακυκλοφορούν γνήσια ανταλλακτικά για το Nissan Skyline
Η Nissan δε ξεχνά τα παλιότερα μοντέλα της που άφησαν ιστορία και φροντίζει να τα τροφοδοτεί με γνήσια ανταλλακτικά, ώστε
Το Lada που έφτασε το μισό εκατομμύριο
Ένα νέο ρεκόρ σημείωσε στις 12 Νοεμβρίου το Lada Vesta, καθώς η συνολική παραγωγή του έφτασε στον αριθμό ορόσημο των