Breaking News

Οι αερόσακοι μετακομίζουν έξω από το αυτοκίνητο

Οι αερόσακοι μετακομίζουν έξω από το αυτοκίνητο

Τα πάνω-κάτω ή μάλλον τα μέσα-έξω φέρνει η ΖF σε ότι αφορά την τοποθέτηση των αερόσακων στα αυτοκίνητα.

Αρχικά να πούμε ότι η ΖF μας είναι γνωστή ως προμηθεύτρια αυτόματων κιβωτίων σε αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες. Ωστόσο φαίνεται ότι ασχολείται και με άλλα πεδία, καθώς στο συμπόσιο «Αερόσακοι 2018» που πραγματοποιήθηκε στο Μάνχαϊμ της Γερμανίας τον περασμένο Νοέμβριο παρουσίασε μια καινοτόμα τεχνολογία.

Ο λόγος για τους πρώτους αερόσακους που τοποθετούνται εξωτερικά του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στις πλευρικές του επιφάνειες. Προφανώς οι εν λόγω αερόσακοι δεν ενεργοποιούνται μετά τη σύγκρουση, αλλά πριν από αυτή. Πώς επιτυγχάνεται αυτό;

Μέσω αισθητήρων LiDAR, ραντάρ και καμερών που παρακολουθούν συνεχώς την κίνηση πλευρικά του οχήματος και μόλις εντοπίσουν επερχόμενη σύγκρουση δίνουν εντολή και οι εξωτερικοί αερόσακοι ενεργοποιούνται εντός 10 χλστ. του δευτερολέπτου.

Βασικός στόχος των εξωτερικών αερόσακων είναι να απορροφούν την δύναμη της σύγκρουσης, ενώ σύμφωνα με τη ZF μειώνουν τους κινδύνους εισβολών στην καμπίνα μέχρι και 30%. Ταυτόχρονα μειώνουν τα επίπεδα τραυματισμού των επιβατών κατά 20-30%. Η ZF εκτιμά ότι τα επόμενα δυο χρόνια οι πρώτοι εξωτερικοί αερόσακοι θα τοποθετηθούν στα αυτοκίνητα.

Υπενθυμίζουμε ότι αντίστοιχη ιδέα είδαμε πριν από μερικά χρόνια από τη Volvo, η οποία στο V40 τοποθετούσε αερόσακο πεζού. Εμφανίζονταν στη βάση του εμπρός παρμπρίζ όταν οι αισθητήρες του προφυλακτήρα εντόπιζαν επαφή με πεζό.



Related Articles

To ηλεκτροκίνητο Mini Cooper ρυμουλκεί αεροσκάφος 150 τόνων (video)

Επίδειξη δύναμης έκανε το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο  Mini Cooper SE, καθώς μετακίνησε για μερικά μέτρα ένα μεγάλο αεροσκάφος. Όπως θα

Κανένα νέο Volvo δε θα πηγαίνει πάνω από 180 χλμ./ώρα

Μια γενναία απόφαση πήρε η Volvo, η οποία μπορεί να της κοστίσει καθώς ίσως χάσει ορισμένους από τους λάτρεις της

Έφτασε στο τέλος της καριέρας του το Volkswagen Scirocco

Η Volkswagen αποφάσισε να κλείσει τον κύκλο ζωής του Scirocco βάζοντας τέρμα στην παραγωγή του. Ο λόγος που η γερμανική

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<