Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
To Mazda με τις 4.500 πωλήσεις σε μια μέρα!
To 2020 είναι έτος ορόσημο για τη Mazda, καθώς φέτος γιορτάζει τα 100α της γενέθλια. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν ξεφυλλίζοντας το άλμπουμ με τις φωτογραφίες των παλαιότερων μοντέλων της επιλέγει να μας αφηγηθεί την ιστορία του R360 Coupe.
Πρόκειται για το πρώτο επιβατικό μοντέλο της Mazda, το οποίο έκανε πρεμιέρα πριν από 60 χρόνια, ενώ είναι περισσότερο γνωστό στην Ιαπωνία. Διακρίνονταν για το συμπαγές του μέγεθος, το χαμηλό του βάρος και το μικρό του κινητήρα.
Πιο αναλυτικά, το λιλιπούτειο τετραθέσιο R360 Coupe είχε μήκος μόλις 3 μέτρα και πλάτος 1.3 μέτρα, ζύγιζε 380 κιλά, ενώ τροφοδοτούνταν από έναν ήσυχο και οικονομικό σε λειτουργία κινητήρα 360 κ.εκ. που απέδιδε 16 ίππους.
Συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 4 σχέσεων ή με αυτόματο, το οποίο ήταν μάλιστα το πρώτο με αυτόματο μετατροπέα ροπής στην Ιαπωνία. Παρά τη χαμηλή του ισχύ το R360 Coupe λόγω του εξαιρετικά χαμηλού του βάρους μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 90 χλμ./ώρα, η οποία ήταν αρκούντως ικανοποιητική για τα δεδομένα εκείνης της εποχής.
Για την εξοικονόμηση βάρους ο πίσω τοποθετημένος κινητήρας διέθετε αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, ενώ το περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων και του δοχείου λαδιού ήταν φτιαγμένα από κράμα μαγνησίου. Παράλληλα το καπό ήταν κατασκευασμένο από αλουμίνιο, το πίσω παράθυρο χρησιμοποιούσε ένα ειδικά κατασκευασμένο πλεξιγκλάς, ενώ το μονοκόκ πλαίσιο δεν ωφελούσε μόνο το βάρος, αλλά και την ασφάλεια.
Η ανεξάρτητη ανάρτηση των τροχών ευνοούσε την οδηγική άνεση και μείωνε τους κραδασμούς. Η εμπορική επιτυχία που θα σημείωνε το R360 Coupe στην ιδιαίτερη πατρίδα του φάνηκε κατευθείαν, καθώς όταν λανσαρίστηκε το Μάιο του 1960 κατάφερε από την πρώτη κιόλας μέρα να πετύχει 4.500 πωλήσεις.
Μέχρι το τέλος του έτους είχε κατακτήσει τα δυο τρίτα από την κατηγορία των kei cars (μικρά οχήματα με πρακτικό εσωτερικό) στην Ιαπωνία, ενώ απέσπασε το 15% από τη συνολική εγχώρια αγορά.
Χαρακτηριστικά η Mazda αναφέρει ότι το R360 Coupe έκανε προσιτή την κινητικότητα για τους Ιάπωνες. Παρά τις καινοτομίες του η Mazda είχε καταφέρει να διατηρήσει την τιμή του R360 Coupe κάτω από τα 300.000 γιέν (2.500 ευρώ περίπου).
Related Articles
Οι Jaguar C-Type του 1951 και του 2022 θα είναι ολόιδιες!
Μπορεί οι νεότεροι να μη γνωρίζετε την Jaguar C-Type, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μάθετε για την ένδοξη ιστορία
Ευκαιρία, πωλείται μια Bugatti Chiron με μηδέν χιλιόμετρα
Ένας από τους τυχερούς που κατάφεραν να αγοράσουν την Bugatti Chiron, είχε το κουράγιο να αντισταθεί στον πειρασμό να την
Φτιάξε με τα χέρια σου το Toyota GT86!
Αν οι ώρες περνούν βασανιστικά αργά μέσα στο σπίτι, όπου παραμένεις κλεισμένος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η Toyota έχει