Breaking News

Σε ποια χώρα δεν πουλήθηκε κανένα αυτοκίνητο τον Απρίλιο;

Σε ποια χώρα δεν πουλήθηκε κανένα αυτοκίνητο τον Απρίλιο;

Ισχυρότατο πλήγμα στις πωλήσεις αυτοκινήτων έχει φέρει η πανδημία του κορωνοϊού, ενώ τον περασμένο Μάρτιο η πτώση που καταγράφηκε στην Ευρώπη ήταν η μεγαλύτερη των τελευταίων 38 ετών.

Στην Ευρώπη των 27 κρατών-μελών σημειώθηκαν μόνο 848.800 πωλήσεις, πτώση δηλαδή της τάξεως του -52%  σε σύγκριση με το Μάρτιο του 2019. Ωστόσο οι αρνητικές οικονομικές συνέπειες της πανδημίας αποτυπώθηκαν πιο έντονα από οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ινδία, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τον περασμένο Απρίλιο στην επικράτεια της δεν πραγματοποιήθηκε καμιά πώληση.

Το μηδενικό αυτό στις πωλήσεις αυτοκινήτων είναι σοκαριστικό αν αναλογιστούμε ότι μιλάμε για μια χώρα με πληθυσμό 1,36 δισεκατομμυρίων κατοίκων. Σίγουρα ρόλο στο πάγωμα των πωλήσεων έπαιξαν τα αυστηρά μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας των κατοίκων, η αναστολή λειτουργίας εργοστασίων αυτοκινήτων και αντιπροσωπειών.

Ακόμα και όταν αρχίσει πάλι η παραγωγή αυτοκινήτων στα ινδικά εργοστάσια θα πραγματοποιείται σε μικρότερους όγκους, καθώς υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις από τους προμηθευτές.

Η Halol επανεκκίνησε την παραγωγή της την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου, ενώ έχει καθυστερήσει ήδη την παράδοση 15.000 αυτοκινήτων. Τον Απρίλιο οι ινδικές Maruti Suzuki και Mahindra κατασκεύασαν από 632 και 733 οχήματα, τα οποία όμως τα εξήγαγαν σε άλλες χώρες.

Σημειώνεται ακόμα ότι η Mahindra πούλησε τον Απρίλιο 4.716 τρακτέρ και άλλα γεωργικά μηχανήματα στην Ινδία. Στο σημείο αυτό όμως θα πρέπει να πούμε ότι η γεωργία είναι ένας από τους βασικούς οικονομικούς πυλώνες της Ινδίας.



Related Articles

Πώς πάνε οι πωλήσεις του Toyota Mirai;

Το στοίχημα της υδρογονοκίνησης φαίνεται ότι έχει αρχίσει να κερδίζει η Toyota, κάτι που αποδεικνύεται από τις πωλήσεις του Mirai

Πού έχουν κατασκευαστεί 4 εκατομμύρια Subaru; (video)

Αν βιαστεί κανείς να απαντήσει θα πει στην Ιαπωνία, ωστόσο η Subaru διαθέτει ένα και μοναδικό εργοστάσιο έξω από τα

Οι σχεδιαστές της Skoda είναι μαθητές σχολείων

Προφανώς η τσέχικη εταιρεία δεν εμπιστεύεται τη σχεδίαση των νέων της μοντέλων σε ανήλικους μαθητές που δεν έχουν καμία σχετική

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<