Breaking News

Ποια οχήματα δικαιούνται να περνάνε κόκκινο φανάρι; Πώς η Ford μειώνει τον κίνδυνο ατυχήματος; (video)

Ποια οχήματα δικαιούνται να περνάνε κόκκινο φανάρι; Πώς η Ford μειώνει τον κίνδυνο ατυχήματος; (video)

Ένα από τα χειρότερα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος οδηγός είναι να παραβιάσει ερυθρό σηματοδότη.

Η απερισκεψία αυτή δε θέτει μόνο τη δική του ζωή σε κίνδυνο, αλλά και τις ζωές των υπολοίπων χρηστών του δρόμου που δε φταίνε σε τίποτα. Το δικαίωμα να παραβιάζουν ερυθρό σηματοδότη έχουν μόνο τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, δηλαδή ασθενοφόρα, πυροσβεστικά και περιπολικά, όταν έχουν ενεργοποιημένη τη σειρήνα και το φάρο τους.

Για ποιο λόγο; Διότι πρέπει να ανταποκρίνονται άμεσα σε επείγοντα περιστατικά, όπου ακόμα και τα δευτερόλεπτα παίζουν ρόλο. Ελλοχεύει όμως πάντα ο κίνδυνος ενός τροχαίου ατυχήματος τη στιγμή που ένα όχημα έκτακτης ανάγκης δε σταματάει σε ερυθρό σηματοδότη.

H Ford λοιπόν προσπαθώντας να δώσει λύση στο πρόβλημα αυτό δημιούργησε τα έξυπνα-συνδεδεμένα φανάρια, τα οποία επικοινωνούν με τα οχήματα έκτακτης ανάγκης. Έτσι μπορούν να ανάβουν πράσινα όταν πλησιάζει το όχημα έκτακτης ανάγκης, μειώνοντας το χρόνο που απαιτείται όταν τα σταματημένα στο κόκκινο φανάρι αυτοκίνητα πρέπει να του ανοίξουν χώρο για να περάσει. Παράλληλα διασφαλίζουν ότι δε θα συμβεί κάποιο τροχαίο ατύχημα, αφού δε θα διακόψουν την κανονική ροή των οχημάτων.

Διαβάστε επίσης: Η Sony ετοιμάζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με συνεργάτη τη Honda! Ποια είναι η συμφωνία τους;

Σημειώνεται ότι μόλις το όχημα έκτακτης ανάγκης περάσει το πράσινο φανάρι, αυτό επιστρέφει στην κανονική του λειτουργία. Για να δοκιμάσει την εν λόγω τεχνολογία η Ford χρησιμοποίησε ένα δρόμο με οκτώ διαδοχικά φανάρια στο Άαχεν της Γερμανίας και δύο τμήματα με τρία διαδοχικά φανάρια λίγο έξω από την πόλη.

Ένα ειδικά εξοπλισμένο plug-in υβριδικό Kuga ήταν το όχημα δοκιμής, το οποίο μπορούσε να επικοινωνεί με τις υποδομές των φαναριών. Παράλληλα τα συνδεδεμένα οχήματα που διέρχονται από το σημείο λαμβάνουν ενημέρωση για το πότε το έξυπνο φανάρι θα ανάψει από κόκκινο σε πράσινο και αυτόματα το Adaptive Cruise Control της Ford προσαρμόζει την ταχύτητα, ώστε να μη χρειαστεί να σταματήσει το όχημα, ούτε να επιβραδύνει απότομα.



Related Articles

Αποκαλύφτηκε το εσωτερικό του νέου Mercedes Sprinter

Οι φωτογραφίες που βλέπετε παρουσιάζουν για πρώτη φορά το εσωτερικό του νέου Mercedes Sprinter, το οποίο θα αποκαλυφτεί και εξωτερικά

Το αγωνιστικό Hyundai i30 N TCR των 350 ίππων

Μια στάση στο Σαλόνι του Σικάγου κάνει το Hyundai i30 N TCR προτού μπει μέσα στην πίστα. Πρόκειται για την

Τι αυτοκίνητα αρέσουν σε νέους ηλικίας έως 37 ετών;

Σε μια συγκεκριμένη ηλικιακά ομάδα εστιάζει πρόσφατη έρευνα της SEAT. Η ισπανική εταιρεία θέλησε να μάθει τι αυτοκίνητα αρέσουν στους