Breaking News

Η ισχυρότερη μέχρι τώρα Porsche 911 Carrera S – Με 480 ίππους και πληθώρα αναβαθμίσεων (φωτογραφίες)

Η ισχυρότερη μέχρι τώρα Porsche 911 Carrera S – Με 480 ίππους και πληθώρα αναβαθμίσεων (φωτογραφίες)

H Porsche επαναφέρει στη γκάμα της εμβληματικής 911 την έκδοση Carrera S, η οποία επιστρέφει πιο ισχυρή από ποτέ.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars, η νέα 911 Carrera S ιεραρχικά τοποθετείται ανάμεσα στην 911 Carrera και στην 911 Carrera GTS, ενώ προσφέρεται με Coupe ή Cabriolet αμάξωμα. Τροφοδοτείται από τον σημαντικά αναβαθμισμένο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα των 3.0 λίτρων, ο οποίος εκτός από αυξημένη ισχύ επιτυγχάνει και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Πλέον παράγει 480 ίππους, δηλαδή 30 περισσότερους σε σύγκριση με την προηγούμενη 911 Carrera S, και 530 Nm ροπής, χάρη στην τοποθέτηση νέων υπερσυμπιεστών και στη βελτιστοποίηση του συστήματος ψύξης. Ο θηριώδης κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) 8 σχέσεων, μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς. Ο πίνακας επιδόσεων της νέας Carrera S Coupe αναγράφει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτ. και τελική ταχύτητα 308 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Κίνδυνος για πάνω από 1.800 Porsche να φύγουν οι τροχοί στο δρόμο – Μην οδηγείτε προειδοποιεί η εταιρεία

Σημαντικές είναι οι προσθήκες στην εξοπλιστική λίστα της νέας 911 Carrera S, όπως οι Matrix LED προβολείς, οι ζάντες 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω, το σπορ σύστημα εξάτμισης με απολήξεις εξάτμισης σε ασημί χρώμα και το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+), το οποίο απουσιάζει από τη φαρέτρα της 911 Carrera.

Ενισχυμένο είναι το σύστημα πέδησης με κόκκινες δαγκάνες για τους δίσκους 408 χλστ. μπροστά και 380 χλστ. πίσω, ενώ προαιρετικά προσφέρονται κεραμικά φρένα (PCCB) και η σπορ ανάρτηση PASM, η οποία χαμηλώνει 10 χλστ. το αμάξωμα και συνδυάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Στο εσωτερικό της νέας 911 Carrera συναντάμε επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση smartphone, άφθονες μαύρες επενδύσεις στα καθίσματα, στα προσκέφαλα, στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών. Όπως και με τα άλλα μοντέλα Carrera, τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα διατίθενται χωρίς πρόσθετη χρέωση, ως εναλλακτική λύση στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό. Προαιρετικοί είναι οι προβολείς HD-Matrix LED και το πακέτο Sport Chrono, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής Porsche Track Precision, η οποία είναι ιδανική για οδήγηση μέσα σε πίστα. Το βιβλίο των παραγγελιών για τη νέα 911 Carrera S έχει ήδη ανοίξει.



Related Articles

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο πίσω τμήμα αυτής της BMW 767iL

Υπάρχουν ιστορίες από τεχνολογικές εξερευνήσεις στα αρχεία των αυτοκινητοβιομηχανιών που δεν τις μαθαίνουμε πότε ή γίνονται γνωστές χρόνια αργότερα όπως

Κοιμόνταν στην καρότσα του Nissan Navara

Ο 78χρονος σήμερα Ρίτσαρντ Χορ δεν αντιμετώπισε πότε του πρόβλημα στέγασης, η μόνη ανάγκη που είχε ήταν να ταξιδεύει πολύ.

Το 1994 το Mitsubishi FTO καινοτόμησε στα αυτόματα κιβώτια

Μπορεί σήμερα η Mitsubishi να έχει στη γκάμα της κυρίως SUV οχήματα, ωστόσο τη δεκαετία του 1990 ξεχώριζε με τα