Breaking News
Φορτηγό «έγδαρε» παρκαρισμένο Tesla Cybertruck – Η στιγμή που ξηλώνει τη δεξιά πλευρά (φωτογραφίες & βίντεο)
«Εργατικό ατύχημα» είχε ένα Tesla Cybertruck ενώ βρίσκονταν σταθμευμένο σε μια αποβάθρα, προφανώς για φορτώσουν στην
...Στη γραμμή παραγωγής τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Σε ποια χώρα κατασκευάζονται
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έως τα τέλη Απριλίου.
...Υπογραφή σύμβασης προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)
Υπεγράφη σύμβαση για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και
...Η «εργαλειοθήκη» του νέου Ford Ranger Wildtrak X έχει τα πάντα
To σκληροπυρηνικό Ford Ranger Raptor έχει υμνηθεί για τη δύναμη και τις off-road ικανότητες του, τις
...Αγρότες πέταξαν οχήματα στο νερό για να σώσουν τις καλλιέργειες (video)
Το επάγγελμα του αγρότη είναι εξαιρετικά δύσκολο, απαιτεί σκληρή εργασία, ενώ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η
...Lada Niva με καρότσα φορτώνει μέχρι 800 κιλά
O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva είναι ο λόγος, για τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια
...
Η Mercedes V-Class για άτομα με κινητικά προβλήματα (video)
Το ενδιαφέρον της δείχνει η Mercedes για τα άτομα με κινητικά προβλήματα, παρουσιάζοντας τη V-Class με ένα καινοτόμο σύστημα.
Στην Έκθεση Αποκατάστασης και Φροντίδας REHACARE 2018 (26-29 Σεπτεμβρίου στο Ντίσελντορφ) η γερμανική εταιρεία προβάλει την καταλληλότερη V-Class για άτομα που κινούνται με αναπηρικό αμαξίδιο.
Στο video που ακολουθεί θα δείτε ότι κάτω από την πλευρική συρόμενη μεγάλη πόρτα της V-Class έχει ενσωματωθεί μια επεκτεινόμενη πλατφόρμα, η οποία εισέρχεται και εξέρχεται με το πάτημα απλά ενός κουμπιού σε τηλεχειριστήριο.
Όταν επιβιβαστεί πάνω σε αυτή το αναπηρικό αμαξίδιο τότε ανασηκώνεται με βραχίονες, ώστε να ολοκληρωθεί η πρόσβαση στην καμπίνα, ενώ στη συνέχεια αναδιπλώνεται. Σύμφωνα με τη Mercedes η πλατφόρμα μπορεί να σηκώσει βάρος μέχρι 300 κιλά. Παράλληλα το κάθισμα του οδηγού σύρεται ηλεκτρικά (42 εκατοστά) εμπρός-πίσω, ώστε ο οδηγός να μεταβεί σε αυτό από το αναπηρικό αμαξίδιο.
Εννοείται ότι η επιτάχυνση και η επιβράδυνση της V-Class γίνεται μέσω ειδικού χειριστηρίου που βρίσκεται ενσωματωμένο στο τιμόνι. Ανάλογες λύσεις κινητικότητας η Mercedes προσφέρει από το 2010, ενώ η σχετική γκάμα της διαρκώς διευρύνεται.
Το σύστημα αυτό της V-Class για αναπηρικά αμαξίδια σύντομα θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία και τοποθέτηση απευθείας από το εργοστάσιο της Mercedes που βρίσκεται στο Σιντελφίγκεν της Γερμανίας.
Related Articles
Μια μεταχειρισμένη Ferrari 360 Modena ή μια καινούργια BMW M2;
Αυτό και αν είναι δίλημμα, να βρίσκεσαι ανάμεσα σε μια Ferrari 360 Modena και στην BMW M2. H διαφορά τους
Μαντέψτε πόσα Toyota RAV4 έχουν πουληθεί από το 1994 (video)
Ένα νέο ρεκόρ πέτυχε το δημοφιλές RAV4, καθώς σύμφωνα με την Toyota οι συνολικές του πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο από
Φορτηγό Scania 48 ετών έγινε σαν καινούργιο (video)
Αν δείτε πως ήταν το συγκεκριμένο ιστορικό φορτηγό L85 Super της Scania πριν από 18 μήνες δε θα πιστέψετε ότι