Breaking News

Τα σημεία ανανέωσης του Hyundai i20 (video)

Τα σημεία ανανέωσης του Hyundai i20 (video)

Στον καθρέφτη κοιτάχτηκε το Hyundai i20 και αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να ανανεωθεί σε εμφανισιακό και εξοπλιστικό επίπεδο, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι πάνω του είχαν χαραχτεί έντονες «ρυτίδες».

Τι αλλάζει λοιπόν στην εξωτερική εικόνα του κορεάτικου πεντάθυρου μοντέλου; Διαφορετικός είναι τόσο ο εμπρός όσο και ο πίσω προφυλακτήρας, ο οποίος πλέον δεν ενσωματώνει την πινακίδα κυκλοφορίας, καθώς μετακόμισε στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Χαρακτηριστική είναι επίσης η γρίλια της μάσκας, την οποία η Hyundai ονομάζει “cascading”.

Παράλληλα στη βάση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων βρίσκονται πλέον τα Led φώτα ημέρας. Τεχνολογίας Led είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Το ανανεωμένο i20 πατάει σε καινούργιες ζάντες αλουμινίου 15 ή 16 ιντσών, ενώ διχρωμία με το υπόλοιπο αμάξωμα προσφέρει η προαιρετική μαύρη οροφή του. Στην παλέτα του προστέθηκαν οι  νέες αποχρώσεις “Champion Blue”, “Clean Slate” και “Tomato Red”.

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου i20 συναντάμε οθόνη αφής 7 ιντσών, νέα θύρα USB, δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Αndroid Auto και Apple CarPlay, αλλά και σύστημα πλοήγησης.

Η λίστα με τα τεχνολογικά του συστήματα εμπλουτίζεται με υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, εντοπισμό απόσπασης προσοχής του οδηγού και αυτόματη λειτουργία προβολέων.

Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει τον «χιλιάρη» απόδοσης 100 και 120 ίππων, αλλά και τον 1.2 με ισχύ 75 και 84 ίππων.


Tags assigned to this article:
Hyundaii20

Related Articles

Σωρεία παραβάσεων στα σχολικά λεωφορεία της χώρας

Τα οχήματα που μεταφέρουν παιδιά στα σχολεία οφείλουν να είναι άψογα συντηρημένα, να πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και οι

Opel Corsa του 1993 φτάνει τα 160 χλμ./ώρα! (video)

Στη Γερμανία υπάρχουν οι αυτοκινητόδρομοι Autobahn, στους οποίους δεν ισχύουν όρια ταχύτητας, επομένως αποτελούν τον παράδεισο για τα supercars που

Γιατί η Volvo ερευνά τα τροχαία ατυχήματα των φορτηγών της;

To 1969 η Volvo δημιούργησε μια ομάδα εμπειρογνωμόνων με στόχο να μελετά πραγματικά τροχαία ατυχήματα, στα οποία εμπλέκονται φορτηγά της.