Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Jaguar-Land Rover: Τεχνολογία ακύρωσης θορύβων από τον κινητήρα και τους τροχούς
Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται, ειδικά με υψηλότερες ταχύτητες, είναι αναπόφευκτοι κάποιοι θόρυβοι που προέρχονται από την κύλιση των τροχών και από τη λειτουργία του κινητήρα. Όσα καλή ηχομόνωση και να έχει η καμπίνα των επιβατών ένα επίπεδο θορύβου από τους εν λόγω ήχους καταφέρνει να διεισδύσει.
Η Jaguar και η Land Rover όμως έχουν αναπτύξει κάποια καινοτόμα συστήματα που καταφέρνουν να ελαχιστοποιούν αυτούς τους θορύβους. Ο λόγος για το σύστημα “Engine Noise Cancellation”, το οποίο περιορίζει τον θόρυβο του κινητήρα, αλλά και το νέο σύστημα “Active Road Noise Cancellation” που χρησιμοποιεί την τεχνολογία “Active Acoustics” της Silentium.
Αισθητήρες που βρίσκονται ενσωματωμένοι στους τροχούς παρακολουθούν συνεχώς τις δονήσεις από την επιφάνεια του δρόμου και υπολογίζουν το ηχητικό κύμα αντίθετης φάσης που απαιτείται για την απομάκρυνση του θορύβου που φτάνει στα αφτιά των επιβατών. Το ηχητικό κύμα αντίθετης φάσης αναπαράγεται από το σύστημα της Meridian.
Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθεί ποια καθίσματα χρησιμοποιούνται, ώστε να βελτιστοποιεί την εμπειρία ακύρωσης θορύβου για όλους τους επιβάτες.
Σύμφωνα με τις Jaguar-Land Rover επιτυγχάνεται μείωση των ανεπιθύμητων θορύβων από την κύλιση των τροχών κατά 10 ντεσιμπέλ και μείωση του συνολικού θορύβου 3 έως 4 ντεσιμπέλ. Αυτή η σημαντική μείωση της έκθεσης σε θορύβους χαμηλής συχνότητας έως 300Hz μπορεί να βοηθήσει στη μείωση κόπωσης του οδηγού.
Το σύστημα “Active Road Noise Cancellation” χρησιμοποιείται ήδη από τις Jaguar F-Pace, XF και Range Rover Velar.
Related Articles
Lada: Το πρώτο και το τελευταίο από τα 30 εκατομμύρια οχήματα της (video)
Η 24η Σεπτεμβρίου του 2020 θα αποτελεί από εδώ και πέρα μια ημερομηνία ορόσημο στην ιστορία της Lada. Πριν από
Ένα Land Rover Defender φτιαγμένο με τα πόδια (video)
Είναι απίστευτο τι μπορεί να δημιουργήσει ένας καλλιτέχνης χιονιού, όπως είναι ο Σάιμον Μπεκ, ο οποίος φορώντας τα ειδικά του
Έτσι θα κρατούν το στόμα τους κλειστό οι ενοχλητικοί συνεπιβάτες
Μήπως υπάρχουν στιγμές που αγανακτείτε όταν οι συνεπιβάτες σας δίνουν διαρκώς οδηγίες, κρίνουν την οδήγηση σας, επισημαίνουν κινδύνους, θέλουν να