Breaking News
Το νέο Opel Grandland πήρε αύξηση σε όλα – Με ηλεκτρική και plug-in υβριδική έκδοση (φωτογραφίες & βίντεο)
H Opel μας συστήνει το νέο Grandland, το οποίο ως ναυαρχίδα της μάρκας εξηλεκτρίστηκε ακόμα περισσότερο,
...Citroen: Μεγαλύτερο, 7θεσιο και με ηλεκτρική έκδοση το νέο C3 Aircross (φωτογραφίες)
Η Citroen αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες και πληροφορίες του νέου C3 Aircross. Το γαλλικό SUV
...Θηρίο σε μέγεθος το νέο Mazda CX-80 – Τεράστιοι χώροι και καθίσματα για 7 επιβάτες (φωτογραφίες & βίντεο)
Ρόλο ναυαρχίδας αναλαμβάνει στην ευρωπαϊκή γκάμα της Mazda το νέο CX-80, το οποίο είναι το μεγαλύτερο
...Η νέα Milano είναι η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo – Παράγει μέχρι 240 ίππους, ενώ υπάρχει και υβριδική έκδοση (φωτογραφίες & βίντεο)
Η Alfa Romeo ταράζει τα «νερά» στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των Β-SUV, αποκαλύπτοντας την πολυαναμενόμενη Milano.
...Renault: Mε ελληνική ρίζα το νέο της SUV – Το όνομα Symbioz και η ερμηνεία του (φωτογραφίες & βίντεο)
Από τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας προέρχεται το όνομα που έδωσε η Renault στο νέο της
...Alfa Romeo: H dream team των μηχανικών της έχουν αναλάβει τη νέο Milano – Πότε θα την έχουν έτοιμη (φωτογραφίες)
Η επερχόμενη Alfa Romeo Milano δέχεται αυτή την περίοδο τις τελευταίες «πινελιές» εξέλιξης στη θρυλική πίστα
...
Δυο μεγάλες οθόνες και κανένα κουμπί μέσα στο νέο Opel Mokka
Το παραπάνω σκίτσο που δημοσίευσε η Opel μας δίνει μια γεύση από το εσωτερικό του επερχόμενου Mοkka.
Το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι η εικόνα στα ενδότερα του Mokka δεύτερης γενιάς θα είναι μινιμαλιστική, τολμηρή, μοντέρνα και πλήρως ψηφιακή, ενώ η Opel δηλώνει ότι τα εν λόγω χαρακτηριστικά θα ισχύουν σε κάθε νέο της μοντέλο που θα παρουσιαστεί εντός της επόμενης δεκαετίας.
Επανερχόμαστε όμως στο εσωτερικό του νέου Mokka, το οποίο η γερμανική εταιρεία ονομάζει “Pure Panel”. Αποτελείται βασικά από δυο μεγάλες οθόνες σε οριζόντια διάταξη, μια για το ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα πολυμέσων. Η ύπαρξη των δυο οθονών έχει εξαφανίσει τα κουμπιά και τα χειριστήρια, ενώ η Opel υποστηρίζει ότι έτσι ενισχύεται η εργονομία. Ο χειρισμός όλων των λειτουργιών πραγματοποιείται διαισθητικά χωρίς να πρέπει ο οδηγός να περιηγηθεί σε υπομενού.
Στην περίπτωση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Mokka οι ενδείξεις σχετικά με τη διαχείριση της ενεργείας και την υπολειπόμενη αυτονομία θα προβάλλονται με ευκρίνεια, χωρίς ενοχλητικά οπτικά ερεθίσματα. Tο νέο Mokka βέβαια θα διατίθεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θα προσφέρεται από το λανσάρισμα του μοντέλου.
Η παραγωγή του νέου Mokka θα ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του 2020, θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP του Ομίλου PSA, θα είναι έως και 120 κιλά ελαφρύτερο σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες αναμένεται να πραγματοποιηθούν στις αρχές του 2021.
Related Articles
Λεωφορείο χρησιμοποιεί κάμερες αντί για πλευρικούς καθρέπτες (video)
Μια σημαντική καινοτομία φέρνει η MAN στα λεωφορεία της εισάγοντας το σύστημα ονόματι “OptiView”. Η τάση λοιπόν που ξεκίνησε από
Δωρεάν θερμοφόρες από την Dacia σε ιδιοκτήτες BMW που πρέπει να πληρώνουν κάθε μήνα για τα θερμαινόμενα καθίσματα!
Ποικίλα σχόλια προκάλεσε η απόφαση της BMW να μετατρέψει την χρήση των θερμαινόμενων καθισμάτων σε συνδρομητική υπηρεσία σε κάποιες αγορές.
Toyota Supra με κινητήρα 258 ίππων της BMW (video)
Ένα χρόνο μετά την πολυαναμενόμενη επιστροφή της Supra η Toyota διευρύνει τη γκάμα κινητήρων της. Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική