Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
Μετέτρεψαν σε ηλεκτροκίνητο ένα Volkswagen βαν του 1972
Πριν από 47 χρόνια δε θα περνούσε καν σαν σκέψη από τους ιθύνοντες της Volkswagen ότι το εμβληματικό μέχρι και σήμερα βαν Type 2 θα μπορούσε να κινείται μια μέρα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Αυτή η ιδέα ωστόσο το 2019 έγινε πραγματικότητα, καθώς η Volkswagen Αμερικής αποφάσισε να αναθέσει στην εταιρεία EV West την «ηλεκτροδότηση» ενός βαν Type 2 που κατασκευάστηκε το 1972.
Η EV West που ειδικεύεται σε τέτοιου είδους μετατροπές και έχει πάθος για τα ιστορικά οχήματα «μεταμόσχευσε» το ηλεκτρικό σύστημα ενός Volkswagen e-Golf του 2017 στο αγέραστο βαν Type 2.
Ο ηλεκτροκινητήρας τοποθετήθηκε στο πίσω τμήμα του βαν, εκεί όπου μέχρι πρότινος βρισκόταν ένας αερόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 60 ίππων. Παράλληλα η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση του βαν Type 2 βοήθησε σημαντικά στην εγκατάσταση του εγκάρσιου συστήματος κίνησης, το οποίο ενσωματώνει σε μια ενιαία μονάδα το σύγχρονο ηλεκτρικού μοτέρ ΑC 100kW, το κιβώτιο μονής σχέσης και το σύστημα φόρτισης.
Η μπαταρία τώρα εγκαταστάθηκε κάτω από τα εμπρός καθίσματα εκεί όπου βρισκόταν το ρεζερβουάρ καυσίμου, ενώ διαθέτει ενισχυμένο πυρίμαχο περίβλημα και προσφέρει αυτονομία περίπου 200 χλμ.
Ο μακρύς λεπτός λεβιές ταχυτήτων παραμένει στο δάπεδο με τη διαφορά όμως ότι τώρα οι επιλογές του είναι ανάμεσα στις θέσεις park (στάθμευση), reverse (όπισθεν), neutral (νεκρά), drive (οδήγηση) και PRNDB (ανάκτηση ενέργειας κατά τη διαδικασία της πέδησης).
Καμία αλλαγή δεν έγινε στην εξωτερική εικόνα του βαν Type 2, ενώ όταν ανοίγεις την τάπα της πλήρωσης καυσίμου συναντάς πλέον μια υποδοχή για πρίζα.
Related Articles
O Βαλερί Μπότας και ο Νίκλας Γκρόνχολμ οδηγούν στο χιόνι (video)
Ο πιλότος της Mercedes-AMG Petronas, Βαλερί Μπότας, έχει συνηθίσει να οδηγεί το μονοθέσιο του πάνω στην άσφαλτο μεγάλων πιστών, όπου
Η Skoda κατασκεύασε 2,5 εκατομμύρια κινητήρες
Πέρα από τα μοντέλα της η Skoda κατασκευάζει επίσης και τους απαραίτητους κινητήρες για να τα τροφοδοτήσει. Στο κεντρικό της
Το κινητό τηλέφωνο της Land Rover για σκληρή χρήση
Αν είστε λάτρης της περιπέτειας και των off-road εξορμήσεων τότε σίγουρα είστε και οπαδός των SUV της Land Rover, αλλά