Breaking News
Πωλείται Ford Focus του 2002 με ελάχιστα χλμ. που δεν είναι «γυρισμένα» – Σε άριστη κατάσταση αλλά χωρίς καν ηλεκτρικά παράθυρα (φωτογραφίες)
Το συγκεκριμένο σκούρο μπλε Ford Focus μοιάζει να «τηλεμεταφέρθηκε» από το έτος 2002 στο 2024. Παρότι
...Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...
Έρχεται αερόσακος ανάμεσα στο κάθισμα οδηγού και συνοδηγού
H εξέλιξη της παθητικής ασφάλειας στα σύγχρονα αυτοκίνητα έχει φέρει πληθώρα αερόσακων εντός της καμπίνας τους.
Αερόσακοι πλευρικοί, αερόσακοι τύπου κουρτίνας αερόσακοι γονάτων οδηγού, αερόσακοι ενσωματωμένοι στις ζώνες ασφαλείας των πίσω καθισμάτων και φυσικά οι παραδοσιακοί αερόσακοι μπροστά από τον οδηγό και το συνοδηγό που έχουν σώσει πάρα πολλές ανθρώπινες ζωές τις τελευταίες δυο δεκαετίες.
Ωστόσο σύντομα θα δούμε να τοποθετείται σε μοντέλα της Kia, της Hyundai και της Genesis ένας νέου τύπου κεντρικός αερόσακος. Αυτός θα βρίσκεται ενσωματωμένος πλευρικά στο κάθισμα του οδηγού και αποστολή του θα είναι να προστατεύει την επαφή με το κεφάλι και το σώμα του συνοδηγού σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Στις σχετικές φωτογραφίες μπορείτε να δείτε ανεπτυγμένο το νέο κεντρικό αερόσακο των κορεάτικών εταιρειών. Κεντρικό αερόσακο έχει εξελίξει και η General Motors, ωστόσο αυτός των Kia, Hyundai και Genesis διακρίνεται για το χαμηλό του βάρος και μέγεθος, ενώ έχει κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Αναφέρεται ότι ζυγίζει περίπου 500 γραμμάρια λιγότερο σε σύγκριση με τους αντίστοιχης τεχνολογίας.
Παράλληλα εκτιμάται ότι ο νέος κεντρικός αερόσακος αναμένεται να μειώσει σε ποσοστό 80% τους τραυματισμούς στα κεφάλια των εμπρός επιβατών που προκαλούνται από μια σύγκρουση. Επίσης χάρη στο μικρότερο μέγεθος του ο κεντρικός αερόσακος θα δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στη σχεδίαση των μελλοντικών καθισμάτων.
Related Articles
Το νέο ηλεκτροκίνητο Kia Niro EV με αυτονομία 450 χλμ.
Η Kia παρουσίασε στο 5ο Διεθνές Σαλόνι Ηλεκτρικών Οχημάτων στην Τζέτζου της Νότιας Κορέας, το νέο Niro EV. Σύμφωνα με
Η Opel κατηγορείται για «πειραγμένους» πετρελαιοκινητήρες
Μετά το σκάνδαλο της Volkswagen για πετρελαιοκινητήρες με παράνομα λογισμικά που παραποιούσαν τις εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια των ελέγχων,
Ετοιμάζεται το ηλεκτροκίνητο λεωφορείο Mercedes Citaro
Η ηλεκτροκίνηση δε βάζει στην πρίζα μόνο επιβατικά μοντέλα, αλλά και μικρά αστικά λεωφορεία, όπως το Mercedes Citaro. Η ίδια