Breaking News
Στον Στέφανο Τσιτσιπά θα ταίριαζε το νέο Renault 5 Roland-Garros – Ειδική έκδοση για τενίστες (φωτογραφίες)
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς, ο Νόβακ Τζόκοβιτς και άλλοι διάσημοι τενίστες, μάλλον θα γοητευτούν από το νέο
...Ανεξέλεγκτο Tesla στον αυτόματο πιλότο – Παραβίασε STOP και το όριο ταχύτητας (βίντεο)
Ακόμα ένα βίντεο που δείχνει σοβαρές αστοχίες στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Tesla, ενώ προκαλεί συζητήσεις
...Abarth: Το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία των 75 ετών της – Νέες φωτογραφίες και πληροφορίες
Με αφορμή την 75η της επέτειο, η Abarth αποκάλυψε τρεις νέες φωτογραφίες του ισχυρότερου μοντέλου της
...Αυτό είναι το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2024 – Ναι, είναι ηλεκτρικό (φωτογραφίες)
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης ανακοινώθηκε ο μεγάλος νικητής για το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς
...Το πρώτο ηλεκτρικό ανακριτικό όχημα της Τροχαίας – Πόση αυτονομία έχει και ποιος είναι ο ειδικός εξοπλισμός του (φωτογραφίες & βίντεο)
Μια σημαντική προσθήκη στο στόλο της Ελληνικής Αστυνομίας αποτελεί το συγκεκριμένο ηλεκτρικό Peugeot e-Expert. Το γαλλικό
...Το ηλεκτρικό Kia EV9 φώτισε μια από τις πιο σκοτεινές περιοχές – Γιατί δε φτάνουν εκεί οι ακτίνες του ήλιου; (φωτογραφίες & βίντεο)
Το Kia ΕV9 πηγαίνει κόντρα στη φύση, αλλά για καλό σκοπό, χρησιμοποιώντας την προηγμένη του τεχνολογία.
...
Το κλασικό MINI έγινε ηλεκτροκίνητο και κοστίζει 90.000 ευρώ
Αν έλεγε κανείς το 1959 ότι το ΜΙΝΙ θα διακρίνεται μέχρι και το 2019 για τη σχεδίαση του δε θα ακούγονταν παράλογο.
Αν όμως ξεστομούσε κανείς ότι το ίδιο ακριβώς μοντέλο μετά από 60 χρόνια θα κινούνταν αποκλειστικά με ηλεκτρικό ρεύμα και θα είχε μηδενικές εκπομπές ρύπων μάλλον θα τον περνούσαν για τρελό.
Να όμως που έγινε! Η βρετανική εταιρεία Swind πήρε ορισμένα ανακατασκευασμένα κλασικά ΜΙΝΙ και τα μετέτρεψε σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Έτσι προέκυψε το Swind E Classic Mini, το οποίο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Κλασσικού Αυτοκινήτου του Λονδίνου.
Σύμφωνα με τη Swind το E Classic Mini διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων, μπαταρία 24 kWh που φορτίζει πλήρως σε 4 ώρες και προσφέρει αυτονομία 200 χλμ. Οι επιδόσεις του αναφέρουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 9,2 δευτ. και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.
Το βάρος του νέου E Classic Mini δε ξεπερνά τα 720 κιλά, ενώ έχει επιτευχθεί και καλύτερη κατανομή του σε ποσοστό 57/43 εμπρός-πίσω. Λόγω της απουσίας ρεζερβουάρ καυσίμου ο χώρος των αποσκευών αυξήθηκε στα 200 λίτρα, ενώ επεμβάσεις έγιναν στα φρένα και στην ανάρτηση.
Παράλληλα απέκτησε σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διαδικασία της πέδησης και σύγχρονη αντιδιαβρωτική προστασία για το αμάξωμα του.
Η παραγωγή του ηλεκτροκίνητου E Classic Mini θα περιοριστεί στις 100 μονάδες, ενώ η τιμή του αγγίζει τα 90.000 ευρώ χωρίς καν να συμπεριλαμβάνεται στο βασικό του εξοπλισμό ο κλιματισμός και το υδραυλικό τιμόνι.
Έχουμε μεγάλη περιέργεια για το αν το ηλεκτροκίνητο E Classic Mini θα ξεπουλήσει…
Related Articles
Στούκαρε σε κολόνα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο βγαίνοντας από βενζινάδικο!
To πρώτο που θα αναρωτηθεί κανείς βλέποντας την παραπάνω φωτογραφία είναι, τι προκάλεσε την πρόσκρουση του λευκού Ford Mustang Mach-E
Ηλεκτρικό το νέο Suzuki Jimny! Πρώτα θα φορτίζει και μετά θα ανεβαίνει στα βουνά
Στην πρίζα σκοπεύει να βάλει η Suzuki το δημοφιλές Jimny, καθώς το σκληροτράχηλο μικρό SUV θα μεταλλαχτεί στο μέλλον σε
Εντυπωσιάζει το ηλεκτροκίνητο πυροσβεστικό όχημα – Πόσα λίτρα νερού μπορεί να αντλήσει και πόσες ώρες φόρτισης χρειάζεται
Το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης «χτυπάει» πλέον και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, καθώς έχουμε ήδη δει περιπολικό, ασθενοφόρο και τώρα πυροσβεστικό