Breaking News

Προτάσεις για να γίνει πράξη η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Προτάσεις για να γίνει πράξη η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Είναι πλέον απόλυτα ξεκάθαρο ότι το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η ηλεκτροκίνηση, καθώς οι νομοθετικές ρυθμίσεις για τη μείωση των εκπομπών ρύπων γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές.

Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες μαθαίνουμε καθημερινά ότι το κράτος μεριμνά για την υποδοχή της ηλεκτροκίνησης φτιάχνοντας σταθμούς φόρτισης, δίνοντας φοροαπαλλαγές και εκπτώσεις στους αγοραστές οχημάτων της εν λόγω τεχνολογίας, δωρεάν διέλευση από σταθμούς διοδίων ή και ελεύθερη στάθμευση στα αστικά κέντα.

Δυστυχώς στην Ελλάδα είμαστε ακόμα πολύ πίσω σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση και πέρα από κάποιες θολές ανεπίσημες εξαγγελίες δεν έχουν παρθεί αποφασιστικά και ισχυρά μέτρα.

Για το λόγο αυτό ο ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου) ως αρκετά αρμόδιος στο θέμα καταθέτει τις δικές του προτάσεις για το πως μπορεί να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις προτάσεις του ΣΕΑΑ τα οικονομικά κίνητρα που καλεί τα αρμόδια Υπουργεία να εξετάσει είναι τα εξής:

* Επιδότηση 3.000 ευρώ για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα /range extender.

* Επιδότηση 1.500 ευρώ για τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.

* Προσαύξηση κατά 50% των εξόδων που εκπίπτουν στις επιχειρήσεις από την χρήση επαναφορτιζόμενων οχημάτων.

* Εξαίρεση από τη φορολογία παροχής σε είδος για τους εταιρικούς χρήστες επαναφορτιζόμενων οχημάτων.

Έπειτα συνεχίσει με ορισμενα κυκλοφοριακά κίνητρα:

* Προνομιακή, δωρεάν στάθμευση σε δημόσιους χώρους.

* Υποχρέωση παροχής προνομιακών, δωρεάν θέσεων στα parking μεγάλων εμπορικών καταστημάτων (πχ. super markets, malls κλπ).

* Ελεύθερη πρόσβαση στις λεωφορειολωρίδες για τους οδηγούς ηλεκτρικών επαναφορτιζόμενων οχημάτων.

* Ειδικά μέτρα για τα ταξί όπως:

* Επαρκής επιδότηση για την απόκτηση ενός επαναφορτιζόμενου ηλεκτρικού ταξί.

* Προνομιακοί χώροι αναμονής («πιάτσες») για τους ιδιοκτήτες /οδηγούς επαναφορτιζόμενων ταξί.



Related Articles

Το ηλεκτρικό ποδήλατο της Volkswagen με πορτμπαγκάζ 501 λίτρων

Δε ξέρουμε πως να περιγράψουμε το νέο Volkswagen Cargo e-Bike, ως ένα ηλεκτρικό ποδήλατο ή ως το μικρότερο επαγγελματικό όχημα

To Renault ZOE φορτίζει για να τρέξει σε ράλι

Σε ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα ράλι συμμετέχει για τέταρτη συνεχή χρονιά  η Renault με το ηλεκτροκίνητο ZOE. Ο λόγος

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Nissan ηλικίας 71 ετών (video)

Το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης δε «χτύπησε» τα τελευταία χρόνια την Nissan, καθώς το πρώτο σχετικό δείγμα γραφής της χρονολογείται πριν

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*