Breaking News
Το φτηνότερο Skoda είναι το νέο Kylaq με τιμή 8.700 ευρώ – Υπάρχει όμως ένα αλλά… (φωτογραφίες)
H Skoda έκανε τη μεγάλη έκπληξη παρουσιάζοντας το μικρότερο μέχρι τώρα SUV της, το νέο Kylaq,
...Έτσι θα μοιάζει το επόμενο Citroen C5 Aircross – Πότε θα έρθει και με τι κινητήρες (φωτογραφίες)
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού έκανε πρεμιέρα το νέο Citroen C5 Aircross Concept. Όπως προκύπτει ξεκάθαρα
...Το super αποδοτικό Renault Embleme με τεχνολογία υδρογόνου, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και 218 ίππους (φωτογραφίες)
Η Renault παρουσιάζει το νέο Embleme, λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του
...Big σε όλα του το νέο Dacia Bigster – Ή αλλιώς ένα επιμηκυμένο Duster (φωτογραφίες & βίντεο)
To μεγαλύτερο SUV στη μέχρι τώρα ιστορία της παρουσιάζει η Dacia, το νέο Bigster, το οποίο
...Το πρώτο μικρό ηλεκτρικό SUV της Skoda – Δείτε τα σκίτσα από την εξωτερική σχεδίαση του νέου Elroq
Τον ερχόμενο Οκτώβριο η Skoda θα αποκαλύψει το πρώτο της συμπαγών διαστάσεων αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV, το
...Cupra Terramar: Το νέο σπορ SUV με έως 272 ίππους – Θα κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της Audi (φωτογραφίες & βίντεο)
Το νέο Terramar παρουσίασε η Cupra στο πλαίσιο του Louis Vuitton 37ου America’s Cup, του πιο
...
Το super αποδοτικό Renault Embleme με τεχνολογία υδρογόνου, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία και 218 ίππους (φωτογραφίες)

Η Renault παρουσιάζει το νέο Embleme, λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού (14-20 Οκτωβρίου).
Η σχεδίασή του φέρνει νέα δεδομένα για τη γαλλική εταιρεία, με ένα αμάξωμα σε στυλ shooting brake που θυμίζει όμως και station wagon, ενώ φέρει διχρωμία και έντονες καμπύλες. Οι διαστάσεις του νέου Embleme σε μήκος, πλάτος και μεταξόνιο είναι 4,80 μ., 1,52 μ. και 2,90 μ. αντίστοιχα, ενώ επιτυγχάνει χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας Cx 0,25.
Οι μηχανικοί της Renault κατάφεραν να μειώσουν το βάρος του στα 1.750 κιλά συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών. Επομένως, το Embleme ζυγίζει λιγότερο από τα περισσότερα υβριδικά SUV ή ηλεκτρικά οχήματα παρόμοιου μεγέθους.
Οι παραδοσιακοί εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από δύο κάμερες ενσωματωμένες στους θόλους των τροχών, οι υαλοκαθαριστήρες κρύβονται κάτω από το χείλος του καπό, ενώ οι χειρολαβές είναι «χωνευτές» στο αμάξωμα. Δύο πτερύγια στο καπό και δύο αεραγωγοί στον προφυλακτήρα διοχετεύουν τη ροή του αέρα προς το παρμπρίζ και πίσω από τους τροχούς, αντίστοιχα.
Οι τροχοί είναι πλήρως καλυμμένοι, ώστε να μην εμποδίζουν τη ροή του αέρα κατά μήκος του αμαξώματος. Η σχεδίαση του εντελώς επίπεδου δαπέδου, είναι εμπνευσμένη από την Formula 1, όπως και ο ενεργός πίσω διαχύτης, ο οποίος έχει κλίση προς τα κάτω και προς τα πίσω για να εξισορροπεί τη ροή του αέρα και να ελαχιστοποιεί την οπισθέλκουσα.
Το Embleme διαθέτει ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που τροφοδοτείται από δύο πηγές ενεργείας. Μια συμβατική επαναφορτιζόμενη μπαταρία που χρησιμοποιείται για τις καθημερινές μετακινήσεις και κυψέλες υδρογόνου για τα μεγαλύτερα ταξίδια.
Διαβάστε επίσης: Στον Στέφανο Τσιτσιπά θα ταίριαζε το νέο Renault 5 Roland-Garros – Ειδική έκδοση για τενίστες (φωτογραφίες)
Βασισμένο στην πλατφόρμα AmpR Medium, η αρχιτεκτονική της πίσω κίνησης φιλοξενεί τα διάφορα εξαρτήματα του συστήματος κίνησης (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, κυψέλες καυσίμου και ρεζερβουάρ υδρογόνου), διατηρώντας παράλληλα χαμηλό κέντρο βάρους και ιδανική κατανομή βάρους για προώθηση των επιδόσεων και της αποδοτικότητας.
Ο ηλεκτροκινητήρας με το ρότορα των 160 kW (218 ίπποι) του Embleme δε χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες. Τροφοδοτείται από μια μικρή μπαταρία NMC (40kWh), η οποία είναι ελαφρύτερη, φθηνότερη, λιγότερο ογκώδης και πιο φιλική προς το περιβάλλον από αυτή ενός ηλεκτρικού οικογενειακού οχήματος.
Οι κυψέλες καυσίμου PEMFC 30 kW λειτουργούν με υδρογόνο χαμηλών εκπομπών άνθρακα, που αποθηκεύεται σε δεξαμενή χωρητικότητας 2,8 κιλών, παρέχοντας την απαιτούμενη ισχύ για μεγάλα ταξίδια, με μέγιστη απόδοση περίπου 60%.
Έτσι, το Embleme μπορεί να καλύψει απόσταση έως και 1.000 χλμ. τόσο γρήγορα όσο και ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσεως, χωρίς φόρτιση, αλλά με δύο μόλις στάσεις για ανεφοδιασμό με υδρογόνο – λιγότερο από πέντε λεπτά την κάθε φορά – για αυτονομία 350 χλμ. Σε ένα τυπικό ταξίδι μεταξύ Παρισιού και Μασσαλίας, το 75% της ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνεται από το όχημα παράγεται από την κυψέλη καυσίμου, αφήνοντας πίσω του μόνο σταγόνες νερού.
Στόχος της Renault είναι να πετύχει καθαρή ουδετερότητα άνθρακα έως το 2040 στην Ευρώπη και έως το 2050 παγκοσμίως. Το Embleme έχει σχεδιαστεί για να επιτύχει έως και 90% μείωση των εκπομπών του CO2 από τη γέννηση έως και την απόσυρσή του, σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο σημερινό όχημα.
Related Articles
Το νέο Opel Frontera είναι ένα μεγάλο και ευρύχωρο SUV – Με ηλεκτρική και υβριδική έκδοση φέρνει πολλές καινοτομίες (φωτογραφίες)
H Opel αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Frontera, ενός μεγάλου SUV με ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Το όνομα Frontera επιστρέφει
H φανταστική Lamborghini Forsennato (video)
Η λέξη φανταστική στον τίτλο έχει κυριολεκτική σημασία, καθώς η νέα Lamborghini Forsennato που παρατηρείτε εντυπωσιασμένοι αυτή τη στιγμή στις
Το πιο γρήγορο περιπολικό Skoda Octavia
Όταν ακούμε στην Ελλάδα το όνομα της Skoda Octavia στο μυαλό μας κατευθείαν έρχονται τα ταξί και τα περιπολικά. Στην