Βαρβάτο εξοπλισμό και πιο άγριο στυλ έχουν τα τελευταία Renault Megane R.S.

by Δημήτρης Κεχαγιάς | January 14, 2023 1:07 pm

Στην ιστορία θα περάσει το κορυφαίο Megane R.S. όπως και το τμήμα Renault[1] Sport που ιδρύθηκε  το 1976, καθώς θα αντικατασταθεί από την Alpine.

H πορεία του Megane R.S. ξεκίνησε το 2003 και ολοκληρώνεται στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο με τη νέα επετειακή έκδοση Megane R.S. Ultime.

Στα μοναδικά χαρακτηριστικά του νέου Megane R.S. Ultime περιλαμβάνονται μαύρα διακοσμητικά αυτοκόλλητα στις πόρτες, στο εμπρός καπό, στον πίσω προφυλακτήρα και στην οροφή. Επίσης φέρει γραφικά εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της Renault, ενώ το όνομα Ultime αναγράφεται στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα.

Η παλέτα για το αμάξωμα του νέου Megane RS Ultime προσφέρει τις αποχρώσεις “Star Black”, “Pearl White”, “Sirius Yellow” και “Tonic Orange”. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό Megane τα φτερά του είναι 60 χλστ. φαρδύτερα μπροστά και 45 χλστ. φαρδύτερα πίσω. Παρατηρήστε ακόμα τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας R.S. Vision, την κεντρική απόληξη εξάτμισης, την κεραία σε μορφή πτερυγίου, τη νέα αεροτομή οροφής και τον πίσω διαχύτη.

Πατάει σε μαύρες 19αρες Fuji Light ζάντες, οι οποίες ντύνονται με ημισλίκ ελαστικά Bridgestone Potenza S007 που αναπτύχθηκαν αρχικά για το σκληροπυρηνικό Trophy R. Πίσω τους διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες για τα Brembo φρένα.

Ο στάνταρ εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει καθίσματα bucket της Recaro με επένδυση Alcantara σε μαύρη απόχρωση και κεντημένο κόκκινο λογότυπο R.S. Η κάρτα-κλειδί του Megane R.S. Ultime είναι διακοσμημένη με τις λωρίδες σε μοτίβο διαμαντιού.

Κάθε μοντέλο φέρει το δικό του αριθμημένο μεταλλικό πινακιδάκι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Το πινακιδάκι φέρει επίσης και την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που συνέβαλε στην εξέλιξη και δούλεψε πάνω στο Megane R.S. σε ολόκληρη την καριέρα του, κατέχοντας μέχρι σήμερα το ρεκόρ χρόνου στις πίστες του Νίρμπουργκρινγκ, Σουζούκα και Σπα.

Διαβάστε επίσης: Χρύσωσε η Nissan το Qashqai για τις πωλήσεις που έφερε το 2022[2]

Η έκδοση Ultime περιλαμβάνει πολλά από τα συστήματα των Megane R.S. και Megane R.S. Trophy: οθόνη πλοήγησης 9,3 ιντσών με ηχοσύστημα Hi-Fi της Bose, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, R.S. Monitor όργανο τηλεμετρίας, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360°.

Προαιρετικό είναι το head-up-display (μόνο για τις αριστεροτίμονες εκδόσεις), η ηλιοροφή (μόνο για τις αριστεροτίμονες εκδόσεις), και μία ειδικά σχεδιασμένη κουκούλα αυτοκινήτου που θα ενθουσιάσει όσους επιλέξουν αυτό το συλλεκτικό μοντέλο.

Στο πόστο του παραμένει ο γνωστός τετρακύλινδρος turbo κινητήρας των 1.8 λίτρων, ο οποίος παράγει 300 ίππους και 420 Nm ροπής και επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτ. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και στην Ευρώπη θα προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.

Ο μπροστινός άξονας με την ανεξάρτητη ανάρτηση, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικά bump stops και το σύστημα 4διεύθυνσης 4CONTROL, εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την απόλυτη εμπειρία οδήγησης, τόσο στην πίστα όσο στον ανοιχτό δρόμο. Η παραγωγή του νέου Megane RS Ultime θα περιοριστεί στα 1.976 αντίτυπα, αριθμός καθόλου τυχαίος, καθώς παραπέμπει στο έτος ίδρυσης της Renault Sport. To λανσάρισμα του έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη άνοιξη, ενώ θα αντικαταστήσει τις εκδόσεις RS και RS Trophy.

Endnotes:
  1. Renault: https://autoexcellence.gr/?s=Renault
  2. Διαβάστε επίσης: Χρύσωσε η Nissan το Qashqai για τις πωλήσεις που έφερε το 2022: https://autoexcellence.gr/xrisose-i-nissan-to-qashqai-gia-tis-poliseis-pou-efere-to-2022/
  3. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-1.jpg
  4. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-2.jpg
  5. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-3.jpg
  6. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-4.jpg
  7. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-5.jpg
  8. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-6.jpg
  9. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-7.jpg
  10. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-8.jpg
  11. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-9.jpg
  12. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-11.jpg
  13. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-12.jpg
  14. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-13.jpg
  15. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2023/01/Renault-Megane-R.S.-Ultime-14.jpg

Source URL: https://autoexcellence.gr/varvato-eksoplismo-kai-pio-agrio-stil-exoun-ta-teleutaia-renault-megane-r-s/