Breaking News

To Renault που καταναλώνει μόνο 1,5 λίτρο/100 χλμ.

To Renault που καταναλώνει μόνο 1,5 λίτρο/100 χλμ.

O λόγος για τη νέα plug-in υβριδική έκδοση E-Tech του Renault Captur, η οποία έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελών (10-19 Ιανουαρίου).

Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία το plug-in υβριδικό Captur Ε-Tech διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 9.8 kWh που λειτουργεί στα 400 Volts, ενώ φορτίζει με σύνδεση καλωδίου στην πρίζα.

Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας το Captur Ε-Tech έχει αυτονομία 50 χλμ. σε μεικτό κύκλο και 65 χλμ. εντός της πόλης, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 135 χλμ./ώρα.

To Captur Ε-Tech χρησιμοποιεί δυο ηλεκτροκινητήρες, εκ των οποίων ο ένας λειτουργεί ως γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης (HSG) και έναν εσωτερικής καύσης τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, ενώ συνδυαστικά η ισχύς ανέρχεται στους 160 ίππους.

Το αυτόματο κιβώτιο του νέου Captur Ε-Tech είναι εμπνευσμένο από τη Formula 1, το οποίο καινοτομεί, καθώς «παντρεύει» στην ουσία δυο κιβώτια σε μια μονάδα. Το ένα έχει τέσσερις σχέσεις για το βενζινοκινητήρα και το άλλο δύο σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα. Η Renault αναφέρει ότι προσφέρει αρκετά ομαλές αλλαγές σχέσεων και ότι δε διαθέτει χειροκίνητη λειτουργία.

Εντυπωσιακά χαμηλή είναι η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου Captur Ε-Tech, καθώς περιορίζεται σημαντικότατα σε 1,5 λίτρο/100 χλμ., ενώ στην ατμόσφαιρα εκπέμπονται μόλις 34 γρ./χλμ. C02.



Related Articles

Τι αυτοκίνητα αρέσουν σε νέους ηλικίας έως 37 ετών;

Σε μια συγκεκριμένη ηλικιακά ομάδα εστιάζει πρόσφατη έρευνα της SEAT. Η ισπανική εταιρεία θέλησε να μάθει τι αυτοκίνητα αρέσουν στους

O Δήμος Αθηναίων απέκτησε δυο οικολογικά Volkswagen

Οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας στις μετακινήσεις εισέρχονται ταχύτερα στο στόλο οχημάτων κρατικών υπηρεσιών και φορέων, χάρη στην Kosmocar-Volkswagen. Μετά λοιπόν

Ακούστε τον ήχο από την εξάτμιση του νέου Hyundai i20 N

H Hyundai επιβεβαίωσε οπτικά και ηχητικά την έλευση του νέου και ισχυρότερου i20 N, το οποίο θα λανσαριστεί το πρώτο