Breaking News
Πωλείται σπάνιο Fiat Tipo του 1991 – Η κορυφαία έκδοση Sedicivalvole των 148 ίππων (φωτογραφίες)
Οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας το Fiat Tipo από τη δεκαετία του ’90, ως ένα
...Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...
To πρώτο Volvo με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς
Από το 1986 μέχρι το 1996 η Volvo λάνσαρε τη γκάμα μοντέλων της Σειράς 400, εκ των οποίων το 480 ΕS έχει ιδιαίτερη σημασία.
Σύμφωνα λοιπόν με τη σουηδική εταιρεία το 480 ES, το οποίο ήταν γνωστό σε ορισμένες αγορές ως 480S και 480 Turbo, ξεχώρισε καθώς ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο παραγωγής της Volvo.
Λανσαρίστηκε πριν από 33 χρόνια, ενώ μέχρι το 1995 κατασκευάστηκαν συνολικά 76.375 αντίτυπα του. Τροφοδοτούνταν από εγκάρσια τοποθετημένο τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό ή turbo κινητήρα 1.721 κ.εκ., ενώ κάτω από το εμπρός καπό του μπορούσε να τοποθετηθεί και ένας δίλιτρος κινητήρας. Συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με αυτόματο 4 σχέσεων.
Όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες το 480 ES ήταν ένα σπορ δίπορτο hatchback, το οποίο μπορούσε να μεταφέρει μέχρι τέσσερις επιβάτες, ενώ το μεταξόνιο του ανέρχονταν στα 2.500 χλστ.
Εξοπλίζονταν με δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω ή με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Στο εμπρός σφηνοειδές του τμήμα ξεχώριζαν οι αναδιπλούμενοι προβολείς, οι οποίοι δεν είχαν τοποθετηθεί ποτέ ξανά σε μοντέλο της Volvo. Παράλληλα το πίσω τμήμα του είχε δεχτεί σχεδιαστικές επιρροές από το κλασσικό 1800 ΕS που είχε εμφανιστεί στις αρχές της δεκαετίας του 1970.
Related Articles
Δρόμοι αναπαράγουν μουσική όταν τηρείς τα όρια ταχύτητας (video)
Ένα πρωτότυπο τρόπο έχουν βρει στην Ιαπωνία, ώστε οι οδηγοί να τηρούν τα όρια ταχύτητας. Τι έκαναν λοιπόν; Κατασκεύασαν τους
Όταν δεν πιάνει το φρένο μιας κλασικής Corvette (video)
H πρώτη γνωριμία ενός πεθερού με το γαμπρό του δεν πήγε πολύ καλά, καθώς μάλλον ο πρώτος θα θεωρεί ότι
Η Bugatti Chiron τώρα και με ηλιοροφή
To να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο στην εξοπλιστική του λίστα ηλιοροφή δεν είναι μια ιδιαίτερη είδηση, εκτός και αν πρόκειται για