Breaking News
Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...
Το πρώτο Mitsubishi μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο
Τη δική του ιστορία μας «διηγείται» το Mitsubishi 500, το οποίο ήταν το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της ιαπωνικής εταιρείας μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Η ιαπωνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Διεθνούς Εμπορίου και Βιομηχανίας ζήτησε από την Shin Mitsubishi Heavy Industries Ltd. (όπως ονομάζονταν εκείνη την εποχή η Mitsubishi) ένα προσιτό όχημα για το λαό.
Έτσι δημιουργήθηκε το Mitsubishi 500, ένα μικρό sedan, με δυο πόρτες που είχαν αντίστροφο άνοιγμα. Το μήκος, το πλάτος και το ύψος του ανέρχονταν σε 3.140 χλστ., 1.390 χλστ. και 1.380 χλστ. αντίστοιχα, ενώ ζύγιζε μόνο 490 κιλά. Πρεμιέρα έκανε το 1959 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Η τιμή του διαμορφωνόταν στα 390.000 Γιέν Ιαπωνίας, δηλαδή περίπου στα 3.220 ευρώ. Διέθετε μονοκόκ πλαίσιο, αρχικά είχε ένα μόνο υαλοκαθαριστήρα για το εμπρός παρμπρίζ, φλας δεν υπήρχαν στους προφυλακτήρες, αλλά ήταν ψηλά τοποθετημένα στις μεσαίες κολόνες. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ήταν το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που εξελίχτηκε μέσα σε αεροδυναμική σήραγγα.
Κάτω από το εμπρός καπό του υπήρχε η ρεζέρβα και το ρεζερβουάρ, καθώς ο αερόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των μόλις 493 κ.εκ. απόδοσης 20 ίππων ήταν τοποθετημένος στο πίσω τμήμα.
Συνδυάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 3 σχέσεων, το οποίο μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς. Τον Αύγουστο του 1961 παρουσιάστηκε το αναβαθμισμένο Mitsubishi 500 Super Deluxe, το οποίο διέθετε θέσεις για πέντε επιβάτες και ισχυρότερο κινητήρα 594 κ.εκ.
Εντυπωσιακό ντεμπούτο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό πραγματοποίησε στο Γκραν Πρι του Μακάο, καθώς τα τέσσερα Mitsubishi 500 που συμμετείχαν κατέλαβαν τις τέσσερις πρώτες θέσεις στην κατηγορία Α (οχήματα κάτω των 750 κ.εκ.).
Related Articles
To νέο Scania ΝΧΤ είναι λεωφορείο, φορτηγό και απορριμματοφόρο ταυτόχρονα (video)
Πολλαπλούς ρόλους θα μπορεί να παίζει στις σύγχρονες πόλεις το νέο Scania ΝΧΤ, το οποίο έκανε πρεμιέρα στη Διάσκεψη Κορυφής
Ατύχημα με νοικιασμένη Lamborghini Huracan Spyder
Ατυχήματα δυστυχώς γίνονται καθημερινά σε όλους τους δρόμους του κόσμου, ωστόσο όταν εμπλέκεται μια Lamborghini Huracan Spyder τότε η είδηση
To πρώτο «πολυτελές» Lada – Το Niva Travel είναι το μοναδικό με… δερμάτινα καθίσματα!
Η Lada ανακοίνωσε ότι το Niva Travel γίνεται το πρώτο της μοντέλο που διατίθεται με δερμάτινες επενδύσεις. Ωστόσο οι περισσότερες