Breaking News
Το ηλεκτρικό Peugeot E-3008 διένυσε 1.000 χλμ. με δυο μόνο στάσεις για φόρτιση (φωτογραφίες & βίντεο)
Το νέο Peugeot E-3008 διαψεύδει όσους υποστηρίζουν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αποκλειστικά για χρήση εντός
...Περιπολικό Tesla Model S Plaid με πάνω από 1.000 ίππους – Μπορείς να ξεφύγεις μόνο αν αδειάσει η μπαταρία του (φωτογραφίες)
Με στολή περιπολικού εμφανίστηκε το κορυφαίο Tesla Model S Plaid στην Έκθεση SEMA του Λας Βέγκας.
...Η Bentley θα έχει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα από το 2035 – Το πρώτο έρχεται το 2026
Η επιβράδυνση στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αναγκάζει και την Bentley να αναθεωρήσει τα πλάνα και το
...Το πρώτο ηλεκτρικό SUV που θα έχει την αποκλειστική υπογραφή της Mercedes-AMG
Η Mercedes-AMG αναπτύσσει το πρώτο δικό της αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV υψηλών επιδόσεων. Πρεμιέρα θα κάνει το
...Διαθέσιμο στην Ελλάδα το νέο Renault Megane E-Tech Electric – Πόσο πέφτει η τιμή του με την επιδότηση (φωτογραφίες)
Στην Ελλάδα διατίθεται πλέον το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Renault Megane E-Tech Electric, με την τελική τιμή
...Abarth 600e: Αυτός ο Σκορπιός είναι για εσένα – Δεν υπάρχει αντίδοτο στο «δάγκωμα» των 280 ίππων (φωτογραφίες & βίντεο)
H Abarth «τσίμπησε» το αμιγώς ηλεκτροκίνητο 600e και δημιούργησε το πιο ισχυρό μοντέλο όλων των εποχών
...
Το πρώτο ηλεκτρικό Suzuki – Το νέο e Vitara έρχεται πριζωμένο (φωτογραφίες)
Χρησιμοποιώντας ένα δημοφιλές και ιστορικό όνομα από τη γκάμα της, η Suzuki αποκάλυψε το πρώτο της μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό μοντέλο.
Βασίζεται στο πρωτότυπο μοντέλο eVX, το οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ινδίας και στο Japan Mobility Show, τον Ιανουάριο και τον Οκτώβριο αντίστοιχα του 2023.
Μιλώντας με αριθμούς, το νέο e Vitara έχει μήκος 4.275 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.635 χλστ., μεταξόνιο 2.700 χλστ., ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος βρίσκεται στα 180 χλστ. και πατάει σε τροχούς 18 ή 19 ιντσών. Σε σύγκριση με το υφιστάμενο Vitara είναι 100 χλστ. μακρύτερο και το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 200 χλστ., εξασφαλίζοντας ένα ευρύχωρο εσωτερικό για πέντε επιβάτες.
Έχει ανεγερθεί στην πλατφόρμα HEARTECT-e, η οποία χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές, τα φωτιστικά σώματα σχήματος “Y” και τα πίσω επικοινωνούν μεταξύ τους με ένα διαφανές πάνελ.
Το αμάξωμα περιμετρικά προστατεύεται από μαύρο πλαστικό, έχει τετραγωνισμένα φτερά και «κρυφές» πίσω χειρολαβές θυρών. Στο εσωτερικό του νέου e Vitara συναντάμε πολυλειτοργικό τιμόνι με δυο ακτίνες, αεραγωγούς με τετραγωνισμένο σχήμα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής μέσα σε ένα ενιαίο λεπτό πάνελ.
Το προσθιοκίνητο e Vitara διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 49 kWh και ηλεκτροκινητήρα 144 ίππων. Mε τη μεγαλύτερη μπαταρία των 61 kWh αυξάνεται και η ισχύς στους 174 ίππους, ενώ σε κάθε περίπτωση η ροπή είναι σταθερή στα 190 Nm.
Διαβάστε επίσης: Η Suzuki φρεσκάρει ξανά το Vitara – Δείτε τις αλλαγές σε σχεδίαση και εξοπλισμό (φωτογραφίες)
Το τετρακίνητο e Vitara χρησιμοποιεί τη μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία και έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 65 ίππων στον πίσω άξονα. Συνδυαστικά παράγει 184 ίππους και 300 Nm ροπής. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία Trail για ομαλή έξοδο από δύσκολα εδάφη, μειώνοντας την ισχύ στους τροχούς που σπινάρουν και διανέμοντας τη ροπή κίνησης στον αντίθετο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση (λειτουργία LSD). Σημειώνεται ότι προς το παρόν η Suzuki δεν έχει ανακοινώσει την αυτονομία για καμία έκδοση του νέου e Vitara.
Η παραγωγή του νέου e Vitara θα πραγματοποιείται στο εργοστάσιο της Suzuki που βρίσκεται στο Γκουτζαράτ της Ινδίας και θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2025. Οι πωλήσεις του αναμένεται να αρχίσουν σε διάφορες αγορές, όπως η Ευρώπη, η Ινδία και η Ιαπωνία, το καλοκαίρι του ίδιου έτους. Η Suzuki κάνει λόγο για το πρώτο παγκόσμιο στρατηγικό ηλεκτρικό της μοντέλο, ενώ έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Toyota, καθώς σε αυτό θα βασιστεί και το επερχόμενο δικό της αντίστοιχο ηλεκτρικό SUV.
Δήλωση του Προέδρου της Suzuki, κ. Toshihiro Suzuki
«Το e VITARA είναι το πρώτο μας BEV, αναπτυγμένο μέσω επαναλαμβανόμενων δοκιμών για τη δημιουργία ενός εύχρηστου BEV για τους πελάτες μας. Για την επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερης άνθρακα, θα παρέχουμε ποικιλία επιλογών, συμπεριλαμβανομένων των BEV, υβριδικών και οχημάτων CNG, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των κατοίκων συγκεκριμένων περιοχών. Η παρουσίαση του e Vitara αποτελεί σημαντικό ορόσημο προς την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Μετά την κυκλοφορία του, θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τη γκάμα των BEV και να προτείνουμε λύσεις κινητικότητας προσαρμοσμένες στις ανάγκες συγκεκριμένων χωρών και περιοχών».
Related Articles
Πόσα εκατομμύρια Opel έχουν κατασκευαστεί συνολικά;
Έναν αιώνα και έξι δεκαετίες ζωής έχει συμπληρώσει η Opel, ενώ στους δρόμους όλου του κόσμου έχουν κυκλοφορήσει συνολικά 75
Με 156 ίππους και 406 χλμ. αυτονομία πλέον το ηλεκτρικό Opel Mokka
Διπλή αναβάθμιση δέχτηκε η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Opel Mokka, ενώ άλλαξε και όνομα. Πλέον δεν ονομάζεται Mokka-e, αλλά Mokka
To νέο ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 έφτασε Ελλάδα-Πού μπορείτε να το δείτε από κοντά;
Στη χώρα μας βρίσκεται πλέον το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο ID.3, το οποίο εντός των επόμενων ημερών θα βρίσκεται πίσω από