Το νέο Opel Corsa θα σκίζει τον άνεμο

by Δημήτρης Κεχαγιάς | July 30, 2019 12:51 pm

Ένας τομέας στον οποίο θα υπερέχει το νέο Corsa είναι η εξελεγμένη του αεροδυναμική, σύμφωνα πάντα με την Opel.

Το επερχόμενο Corsa έκτης γενιάς λοιπόν έχει καταφέρει να ρίξει το συντελεστή οπισθέλκουσας στο Cd 0,29 κάτι που συνεπάγεται ότι θα είναι από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

Συγκριτικά με τον προκάτοχό του μία περαιτέρω μειωμένη μετωπική επιφάνεια μόλις 2,13 τ.μ. συμβάλει στην ενίσχυση της αεροδυναμικής του, όπως και το γεγονός ότι κάτω τμήμα του αμαξώματος, από το διαμέρισμα του κινητήρα μέχρι τον πίσω άξονα, φέρει επίπεδη επένδυση για βελτίωση της ροής του αέρα.

Το νέο Corsa θα εξοπλίζεται επίσης με αεροτομή οροφής, η οποία θα συμβάλλει στην καλύτερη διοχέτευση του αέρα και στη βελτίωση της ευστάθειας σε υψηλότερες ταχύτητες.

Τεχνολογική τομή στην κατηγορία του νέου Corsa φέρνει η ενεργή γρίλια της μάσκας, που συνήθως συναντάμε σε αρκετά ακριβότερα μοντέλα.  Ανοίγει ή κλείνει ανάλογα με τη θερμοκρασία του κινητήρα και την ταχύτητα. Για παράδειγμα, ανοίγει όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανηφορική διαδρομή ή σε συνθήκες πόλης σε υψηλές θερμοκρασίες και κλείνει όταν απαιτείται λιγότερη ψύξη του κινητήρα, για παράδειγμα στον αυτοκινητόδρομο.

Πρεμιέρα θα κάνει στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο το νέο Corsa, εκεί όπου πριν από 24 χρόνια η Opel είχε παρουσιάσει το Corsa ECO 3, το οποίο διακρίνονταν επίσης για την αεροδυναμική του, ενώ κατάφερνε και αυτό συντελεστή οπισθέλκουσας στο Cd 0,29.

Εξοπλίζονταν με αεροτομή οροφής προερχόμενη από την έκδοση GSi, σπόιλερ μπροστά από τους εμπρός τροχούς και ανάγλυφα μαρσπιέ μπροστά από τους πίσω τροχούς, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου του ήταν κάτω από τα 3,5 λίτρα/100 χλμ.

Endnotes:
  1. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2019/07/opel-corsa-2.jpg
  2. [Image]: https://autoexcellence.gr/wp-content/uploads/2019/07/opel-corsa-3.jpg

Source URL: https://autoexcellence.gr/to-neo-opel-corsa-tha-skizei-ton-anemo/