Breaking News
Στη γραμμή παραγωγής τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη – Σε ποια χώρα κατασκευάζονται
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκε ότι 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, έως τα τέλη Απριλίου.
...Υπογραφή σύμβασης προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)
Υπεγράφη σύμβαση για 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας και
...Η «εργαλειοθήκη» του νέου Ford Ranger Wildtrak X έχει τα πάντα
To σκληροπυρηνικό Ford Ranger Raptor έχει υμνηθεί για τη δύναμη και τις off-road ικανότητες του, τις
...Αγρότες πέταξαν οχήματα στο νερό για να σώσουν τις καλλιέργειες (video)
Το επάγγελμα του αγρότη είναι εξαιρετικά δύσκολο, απαιτεί σκληρή εργασία, ενώ υπάρχει πάντα ο κίνδυνος η
...Lada Niva με καρότσα φορτώνει μέχρι 800 κιλά
O σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Lada Niva είναι ο λόγος, για τον οποίο εδώ και πολλά χρόνια
...Καρφώθηκε σε γκαράζ σπιτιού, παράτησε το αυτοκίνητο και έφυγε (video)
Σε εφιάλτη παραλίγο να μετατραπεί η Παραμονή Χριστουγέννων για τους κατοίκους ενός σπιτιού στο Λος Άντζελες.
...
Το φορτηγό που θα μειώσει τα τροχαία ατυχήματα στις πόλεις
Τα συχνότερα θύματα των φορτηγών που κινούνται εντός των αστικών κέντρων είναι οι πεζοί και οι ποδηλατιστές.
Αυτό δυστυχώς συμβαίνει διότι οι οδηγοί των φορτηγών έχουν μικρή ορατότητα και πρέπει να διαχειριστούν τον μεγάλο όγκο των οχημάτων τους στους στενούς δρόμους. Λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα υποστηρίζει ότι μπορεί να δώσει η Volta με το νέο φορτηγό της ονόματι Concept HGV.
Το εν λόγω αμιγώς ηλεκτροκίνητο φορτηγό των 14 έως 18 τόνων καινοτομεί με τη σχεδίαση της καμπίνας του, καθώς ο οδηγός κάθεται αρκετά χαμηλά, στο κέντρο, μπροστά από τον εμπρός άξονα ώστε να έχει τη μέγιστη ορατότητα. Πίσω αριστερά και δεξιά του βρίσκονται τα καθίσματα των συνεπιβατών του.
Σύμφωνα με τη Volta η ορατότητα του οδηγού στο επίπεδο του δρόμου είναι 220 μοίρες. Σημαντικό ρόλο στην ανεμπόδιστη ορατότητα του οδηγού παίζει και η μεγάλη κάθετη γυάλινη επιφάνεια του εμπρός παρμπρίζ.
Παράλληλα το φορτηγό Concept HGV δε διαθέτει τους παραδοσιακούς μεγάλους πλευρικούς εξωτερικούς καθρέπτες αλλά κάμερες, ενώ οι δυο πλευρικές του πόρτες ανοίγουν προς το πλάι όπως συμβαίνει με τα λεωφορεία, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να τραυματιστεί κάποιος διερχόμενος ποδηλατιστής ή πεζός.
Με μια φόρτιση της μπαταρίας του το Concept HGV εξασφαλίζει αυτονομία 161 χλμ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 80 χλμ./ώρα. Η πλήρης αποκάλυψη του φορτηγού Concept HGV σε πρωτότυπη μορφή θα πραγματοποιηθεί το 2020, ενώ την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσουν οι δοκιμές του σε Παρίσι και Λονδίνο. Στόχος της Volta είναι η παραγωγή του σε ετήσια βάση να φτάνει τις 2.000 μονάδες.
Related Articles
Γιατί η Fiat «σκοτώνει» το Fullback;
Στη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της Fiat υπάρχει το Fullback, ένα pickup, το οποίο βασίζεται στο Mitsubishi L200. H ιταλική
Αυλαία για το Subaru WRX STI με την Final Edition
Το εμβληματικό Subaru WRX STI μας αποχαιρετά με την τελική του έκδοση, η οποία έχει νέα χαρακτηριστικά και συλλεκτικό χαρακτήρα.
Αυτό το video 360 μοιρών σας βάζει στο φορτηγό DAF CF εν κινήσει
Η τεχνολογία σήμερα μπορεί να κάνει θαύματα και αυτό το εκμεταλλεύεται η DAF, η οποία μέσα από το παρακάτω video