Breaking News
Abarth 600e: Αυτός ο Σκορπιός είναι για εσένα – Δεν υπάρχει αντίδοτο στο «δάγκωμα» των 280 ίππων (φωτογραφίες & βίντεο)
H Abarth «τσίμπησε» το αμιγώς ηλεκτροκίνητο 600e και δημιούργησε το πιο ισχυρό μοντέλο όλων των εποχών
...Volvo: Έχει μια από τις καλύτερες εφευρέσεις του 2024 – Στο στάνταρ εξοπλισμό τoυ νέου EX90
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει το διάσημο αμερικανικό περιοδικό TIME για τη Volvo, δημοσιεύοντας την ετήσια λίστα με
...Το πρώτο ηλεκτρικό Suzuki – Το νέο e Vitara έρχεται πριζωμένο (φωτογραφίες)
Χρησιμοποιώντας ένα δημοφιλές και ιστορικό όνομα από τη γκάμα της, η Suzuki αποκάλυψε το πρώτο της
...Όργωσε την Αυστραλία το ηλεκτρικό Volkswagen ID.4 GTX – Έκανε Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες και πάνω από 33.500 χλμ. (φωτογραφίες & βίντεο)
Στους περισσότερους οδηγούς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προκαλούν μεγάλο άγχος για την αυτονομία τους, ειδικά όταν πρόκειται
...Σκελετωμένο αλλά υψηλών επιδόσεων το νέο Hyundai RN24 – Με τεχνολογίες από τους αγώνες και το μέλλον (φωτογραφίες)
Το μέλλον της Hyundai είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ηλεκτροκίνηση, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα
...Άρπαξε φωτιά ηλεκτρική Mercedes χωρίς να είναι συνδεδεμένη στην πρίζα (βίντεο)
Πολλά ερωτήματα εγείρει το περιστατικό με μια ηλεκτρική Mercedes EQA, η οποία ξαφνικά τυλίχτηκε στις φλόγες.
...
Μετά από 28 χρόνια αυτό το Kia Pride έγινε ηλεκτρικό – Η πολύπλοκη μετατροπή του δε φαίνεται με γυμνό μάτι (φωτογραφίες)
Ούτε που μπορούσε να φανταστεί το συγκεκριμένο Kia Pride τι θα του συνέβαινε 28 χρόνια μετά την κατασκευή του.
Το πεντάθυρο Kia Pride 1.3 LX του 1996 που βλέπετε στις φωτογραφίες μεταλλάχτηκε σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα, αλλά διατήρησε ακέραια την αρχική ρετρό εξωτερική του εικόνα. Όλη αυτή η αναγέννηση του Pride έγινε με αφορμή την 80η επέτειο της Kia.
Για την ιστορία να πούμε ότι η Kyungsung Precision Industry ιδρύθηκε το 1944 και κατασκεύαζε εξαρτήματα ποδηλάτων. Μετονομάστηκε σε Kia Industries το 1952, την ίδια χρονιά που ξεκίνησε στην παραγωγή ποδηλάτων με πεντάλ. Το πρώτο μηχανοκίνητο όχημα της Kia έφτασε το 1962 και ήταν το K-360, ένα τρίτροχο ελαφρύ φορτηγό που κατασκευάστηκε με άδεια στην Κορέα.
Το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο της εταιρείας, το Brisa, παρουσιάστηκε το 1974. Η Kia ξεκίνησε να εισάγει οχήματα στη Βρετανία το 1991 με το Pride να κάνει την αρχή. Σήμερα η Kia είναι ένας παγκόσμιος κατασκευαστής οχημάτων με σχεδόν 3 εκατομμύρια παγκόσμιες πωλήσεις κάθε χρόνο.
Το νέο Pride EV δημιουργήθηκε από την Kia Βρετανίας σε συνεργασία με τους ειδικούς της ομοεθνούς Electrogenic στις μετατροπές ηλεκτρικών οχημάτων. Η εξωτερική του εικόνα παραμένει σχεδόν αναλλοίωτη, διατηρώντας τους σιδερένιους τροχούς των 12 ιντσών μαζί με τα τάσια τους.
Σύμφωνα όμως με την Kia αποχωρίστηκε την αρχική του μπλε απόχρωση “Kingfisher Blue” και βάφτηκε με τη λευκή “White Pearl” που υπάρχει στην παλέτα των EV3, EV6, EV9 και Niro EV. Παράλληλα τα εμπρός και πίσω φώτα έχουν επίσης αναβαθμιστεί, βοηθώντας στην καλύτερη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες.
Περνώντας στο εσωτερικό του Pride EV βλέπουμε τις γκρι υφασμάτινες επενδύσεις, οι οποίες όμως έχουν διακοσμηθεί με πράσινες πινελιές, ενώ ασορτί είναι οι ραφές στα πατάκια. Το πράσινο αυτό χρώμα προέρχεται από τις δαγκάνες φρένων του Kia EV6 GT. Ανέπαφος παραμένει ο πίνακας οργάνων με αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο, όπως και η ένδειξη στάθμης καυσίμου, με τη διαφορά ότι τώρα δείχνει τη τρέχουσας φόρτιση της μπαταρίας.
Διαβάστε επίσης: Ζημίες εκατομμυρίων σε αντιπροσωπεία της Kia – Καταστράφηκαν 672 αυτοκίνητα!
Το πρώτο βήμα για τη μετατροπή του Pride ήταν να ξηλωθεί ο θερμικός τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.324 κ.εκ. (απόδοσης 61 ίππων και 118 Nm ροπής) και το ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 37 λίτρων. Στη συνέχεια τοποθετήθηκε ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος προσφέρει στο Pride EV έως 109 ίππους (3.600-4.800 σ.α.λ.) και μέχρι 235 Nm ροπής (0-2.500 σ.α.λ.). Σε σύγκριση με το θερμικό κινητήρα η ισχύς και η ροπή έχουν αυξηθεί 77,7% και 99,2% αντίστοιχα.
Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως είναι ότι η κίνηση εξακολουθεί να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, μέσω του αρχικού μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων. Η μηχανική σύνδεση μεταξύ του πεντάλ γκαζιού και της επιτάχυνσης αντικαταστάθηκε με ένα νέο σύστημα drive-by-wire, για πιο άμεσες αποκρίσεις στο δεξί πεντάλ.
Η ενέργεια αποθηκεύεται σε δύο συστοιχίες μπαταριών, συνολικής χωρητικότητας 20 kWh. Η μπροστινή μπαταρία των 10 kWh βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το καπό, ενώ η δεύτερη των επίσης 10 kWh βρίσκεται κάτω από το ελαφρώς ανυψωμένο πάτωμα του πορτμπαγκάζ. Πίσω από την τάπα πλήρωσης καυσίμου υπάρχει πλέον μια θύρα Type 2 με έναν ενσωματωμένο φορτιστή 3,3 kW. ο Pride EV μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως από 1 έως 100% σε περίπου έξι ώρες από μια συμβατική πρίζα ή wallbox. Στο πρόγραμμα οδήγησης Eco (υπάρχει επίσης το Sport και Auto) η εκτιμωμένη αυτονομία του Pride EV είναι περίπου 193 χλμ.
Η μετατροπή του Pride σε ηλεκτρικό οδήγησε σε μικρή αύξηση του βάρους από τα 850 στα 870 κιλά (χωρίς οδηγό). Επιπλέον, το μοίρασμα των δυο μπαταριών βοηθά στην καλύτερη κατανομή του βάρους, ενώ βελτιώνει την ευελιξία και την ισορροπία του οχήματος.
Related Articles
Παγκόσμιο ρεκόρ στο 0-400-0 χλμ./ώρα από το Koenigsegg Jesko – Αυτός όμως δεν είναι ο μοναδικός του άθλος (φωτογραφίες & βίντεο)
Όταν μιλάμε για ένα πανίσχυρο hypercar, όπως το Koenigsegg Jesko Absolut, συνήθως εστιάζουμε στο πόσο γρήγορο είναι και μέχρι «πόσα»
Το ιαπωνικό ταξί της Toyota με βρετανική φινέτσα
Εμπνευσμένη προφανώς από τα παραδοσιακά μαύρα ταξί του Λονδίνου η Toyota παρουσίασε στο 45ο Σαλόνι του Τόκιο τη δική της
Για ποιο λόγο ανακαλούνται 400.000 SEAT και Volkswagen;
Δεν έχουν τελειωμό τα προβλήματα για τον Όμιλο Volkswagen, καθώς μετά τα σκάνδαλα για παράνομο λογισμικό που παραποιούσε τους εκπεμπόμενους