Breaking News

Με ηλεκτρικό Audi ετοιμάζεται να ξεσαλώσει για πρώτη φορά ο Ken Block

Με ηλεκτρικό Audi ετοιμάζεται να ξεσαλώσει για πρώτη φορά ο Ken Block

Ακόμα και ο Ken Block αναγκάστηκε να ακολουθήσει το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης. Στο νέο του «εργαλείο» δεν υπάρχει ρεζερβουάρ καυσίμου, αλλά δυο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση, άφθονη ισχύς και πλαίσιο από ανθρακονήματα, ενώ τηρούνται τα πλήρη πρότυπα ασφαλείας όπως καθορίζονται από την FIA.

Ο λόγος για το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο Audi S1 e-tron quattro Hoonitron με το οποίο ο Αμερικανός άσσος της πλαγιολίσθησης (drifting) θα κάνει τα ταχυδακτυλουργικά του κόλπα πίσω από το τιμόνι. Ο Ken Block και το νέο S1 e-tron quattro Hoonitron θα συμπρωταγωνιστήσουν στο video “Elektrikhana” που θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και σίγουρα θα περιέχει άφθονα γκάζια, δράση και ριψοκίνδυνους ελιγμούς που κόβουν την ανάσα.

Για τη δημιουργία του S1 e-tron quattro Hoonitron η Audi εμπνεύστηκε από ένα ιστορικό αγωνιστικό της όχημα. Το θρυλικό Sport quattro S1, με το οποίο έγραψε ιστορία στον αγώνα ανάβασης του Pikes Peak, σε μία επίδοση που έμεινε γνωστή ως  «αγώνας προς τα σύννεφα».

Τον περασμένο Νοέμβριο ο Ken Block ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με το S1 e-tron quattro Hoonitron στη Γερμανία. Ο ίδιος δήλωσε: «Το να κάνω donuts με ταχύτητα 150 χλμ./ώρα από στάση-απλώς χρησιμοποιώντας το δεξί μου πόδι-είναι μια εντελώς νέα εμπειρία για μένα. Το έργο μας επικεντρώθηκε στο να συνηθίσουμε εγώ και το αυτοκίνητο, ο ένας τον άλλο».

Διαβάστε επίσης: Έκανε βουτιά στο υδρομασάζ με τη μοτοσυκλέτα! (video)

Η όλη εξέλιξη του S1 Hoonitron πραγματοποιήθηκε από την Audi Sport στο Neckarsulm, μια ιδανική επιλογή, διότι εκεί παράγεται και το Audi RS e-tron GT. Η Audi Design στο Ingolstadt ήταν υπεύθυνη για το στυλιστικό μέρος, που ήταν κάθε άλλο παρά μια συνηθισμένη δουλειά για τον Marc Lichte και την ομάδα του.

«Όταν ακούσαμε για πρώτη φορά για αυτό το project, όλη η ομάδα ενθουσιάστηκε, για τη μοναδική ευκαιρία να αναπτύξουμε ένα πρωτότυπο που συνδυάζει ένα εικονικό μοντέλο της μάρκας με το μέλλον», αναφέρει ο επικεφαλής σχεδιαστής της Audi.

Οι προκλήσεις ήταν τεράστιες: «Το ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας σύγχρονης, πλήρως ηλεκτρικής ερμηνείας του S1 Pikes Peak. Το χρονοδιάγραμμα ήταν εξαιρετικά αυστηρό. Ενώ η διαδικασία σχεδιασμού μας διαρκεί συνήθως ενάμισι χρόνο, είχαμε μόνο τέσσερις εβδομάδες από το πρώτο σχέδιο μέχρι το τελικό design».



Related Articles

Εντυπωσιακό φινάλε για την Aston Martin DBS με νέα συλλεκτική έκδοση 770 ίππων! (video)

Τίτλους τέλους με εντυπωσιακό τρόπο σκοπεύει να ρίξει η Aston Martin στην καριέρα της DBS, η οποία οδεύει προς τη

Το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Polestar

H Polestar που ήταν υπεύθυνη για τα μοντέλα επιδόσεων της Volvo, αφού εξαγοράστηκε από τη σουηδική εταιρία, έγινε αυτόνομη και

Ταχύτερο το Honda Civic, το SEAT Leon ή το Hyundai i30; (video)

Στον απλό καθημερινό οδηγό απευθύνεται η εν λόγω κόντρα, καθώς αυτή τη φορά δε βλέπουμε να αναμετρούνται στην ευθεία πανάκριβα