Breaking News

«Κόβεται» το Tarraco από τη γκάμα της Seat – Δε θα υπάρξει δεύτερη γενιά

«Κόβεται» το Tarraco από τη γκάμα της Seat – Δε θα υπάρξει δεύτερη γενιά

Το οριστικό αντίο ετοιμάζεται να πει η Seat στο Tarraco, το οποίο υπήρξε το μεγαλύτερο SUV στη γκάμα της ισπανικής εταιρείας.

Επομένως μην περιμένετε δεύτερη γενιά του, με την παραγωγή του Tarraco να ολοκληρώνεται έξι χρόνια μετά το ντεμπούτο του, το 2018.

Εκπρόσωπος της Seat ανέφερε: «Το Seat Tarraco ήταν μια επιτυχία. Αλλά δε θα υπάρξει διάδοχος του Tarraco. Από τα μέσα του 2024, θα επικεντρωθούμε στο νέο Cupra Terramar στην κατηγορία, το οποίο θα γεμίσει πολύ καλά αυτό το κενό. Στη συνέχεια, το Tarraco θα καταργηθεί σταδιακά, καθώς θα τερματιστεί η παραγωγή του έως το δεύτερο τρίμηνο του 2024».

Το Terramar θα είναι το τελευταίο νέο μοντέλο της Cupra που θα τροφοδοτείται από κινητήρες εσωτερικής καύσης, ωστόσο θα είναι εξηλεκτρισμένο. Η παραγωγή του Terramar θα γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στην πόλη Γκιόρ της Ουγγαρίας.

Διαβάστε επίσης: Το εργοστάσιο της Seat που έχει κατασκευάσει 12 εκατομμύρια οχήματα (video)

To μήκος του θα είναι περίπου 4,5 μέτρα, ενώ θα ανεγερθεί σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας MQB. Στη γκάμα του θα υπάρχουν εκδόσεις με ήπιο υβριδικό, αλλά και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης (με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χλμ.), ενώ σε σύγκριση με το απερχόμενο Tarraco θα έχει πιο σπορ χαρακτήρα και νέες τεχνολογίες.

Οι δυσοίωνες προβλέψεις για το μέλλον του Tarraco είχαν αρχίσει από τον περασμένο Μάρτιο, όταν η Seat είναι ανακοινώσει ότι θα ανανεώσει τα Arona, Ibiza, Leon και Ateca, χωρίς όμως να κάνει καμία αναφορά στο Tarraco.

Ένας ακόμα λόγος που οδήγησε την Seat στην απόφαση να καταργηθεί το Tarraco είναι η «κόπωση» που εμφάνισε στις πωλήσεις του, καθώς από τις 29.615 πωλήσεις που πέτυχε αρχικά το 2019 έπεσε στις 12.872 πωλήσεις το 2022, ενώ για το 2023 δεν υπάρχουν στοιχεία.

Προς το παρόν το Tarraco εξακολουθεί να προσφέρεται σε ορισμένες χώρες (στην Ελλάδα δεν εμφανίζεται διαθέσιμο), αφού υπάρχει ακόμα στις επίσημες ιστοσελίδες, μέχρι βέβαια να εξαντληθούν τα αποθέματα.

Δημήτρης Κεχαγιάς

Δημήτρης Κεχαγιάς


Tags assigned to this article:
CupraSEATSUVTarracoTerramar

Related Articles

Στο σφυρί με υψηλότατη τιμή ένα από τα μόλις 250 Volkswagen XL1

Πριν από πέντε χρόνια η Volkswagen μας είχε εντυπωσιάσει βάζοντας στη γραμμή της παραγωγής το φουτουριστικό μέχρι και σήμερα XL1.

Τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα έχει το νέο Mini JCW GP

Αναμφισβήτητα πρόκειται για το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής της Mini και μάλλον για το πιο γρήγορο στην κατηγορία των hatchback.

Όλα τα ατυχήματα που έγιναν το 2017 στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ (video)

Σε μερικές μέρες το 2017 θα περάσει στην ιστορία και η θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία κάνει τον ετήσιο