Breaking News
Μυστηριώδης φωτιά έκαψε μόνο το εσωτερικό ενός Tesla Model 3
«Ακόμα μια πυρκαγιά σε Tesla» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος για το συγκεκριμένο περιστατικό, ωστόσο
...Συγγένεια με το Volkswagen ID.4 έχει το νέο ηλεκτρικό Ford Explorer (video)
Ξεχάστε πλέον ότι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε το όνομα του Ford Explorer, καθώς «μεταλλάχτηκε»
...Συμφέρει να αγοράσεις και να επισκευάσεις τις ζημιές σε αυτό το Ford Mustang Mach-E GT;
Η αγορά τρακαρισμένου αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται μόνο μετά από ώριμη σκέψη, καθώς θα πρέπει να
...Κάτω από 25.000 ευρώ το νέο Volkswagen ID. 2all! Έρχεται και πιο φτηνό ηλεκτρικό μοντέλο
Αν το κόστος αγοράς, είναι ο μοναδικός αποτρεπτικός παράγοντας για να αγοράσετε αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, τότε
...Τούμπαρε το μικροσκοπικό Citroen Ami όταν μπήκε πατημένο σε στροφή! (video)
Το πρώτο καταγεγραμμένο ατύχημα με το μικροσκοπικό Citroen Ami μας έρχεται από το Μονακό. Όσο απίστευτο
...Μεγάλη ζήτηση για το νέο Abarth 500e-Πότε έρχεται Ελλάδα;
Δυναμικό εμπορικό ξεκίνημα για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Abarth, το οποίο έκανε πρεμιέρα τον
...
Κάτω από 25.000 ευρώ το νέο Volkswagen ID. 2all! Έρχεται και πιο φτηνό ηλεκτρικό μοντέλο

Αν το κόστος αγοράς, είναι ο μοναδικός αποτρεπτικός παράγοντας για να αγοράσετε αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, τότε η Volkswagen σας κλείνει πονηρά το μάτι με το νέο ID. 2all Concept.
Όταν ξεκινήσει το εμπορικό λανσάρισμα του νέου ID. 2all Concept στην Ευρώπη, η αρχική του τιμή, σύμφωνα πάντα με τη γερμανική εταιρεία, θα είναι κάτω από 25.000 ευρώ! Η Volkswagen συνεχίζει την ιστορία επιτυχίας της στα μικρά αυτοκίνητα, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και μας δίνει μια πρώτη γεύση από την επερχόμενη πιο προσιτή πρόταση στη σχετική της γκάμα.
Η έκδοση παραγωγής θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB Entry, ενώ πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που θα χρησιμοποιεί την εν λόγω πλατφόρμα και θα έχει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δόθηκαν στη δημοσιότητα είναι περιορισμένα, καθώς γνωρίζουμε μόνο ότι ο ηλεκτροκινητήρας των 226 ίππων βρίσκεται εμπρός τοποθετημένος, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα θα διαρκεί κάτω από 7 λεπτά και η μέγιστη ταχύτητα θα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα, προφανώς για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας. Για τη μπαταρία του γνωρίζουμε μόνο ότι με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία περίπου 450 χλμ. (μέτρηση WLTP), ενώ για τη φόρτιση από 10-80% χρειάζονται σχεδόν 20 λεπτά.
Το entry level ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen έχει συμπαγείς διαστάσεις, καθώς το μήκος, το πλάτος και το ύψος του βρίσκονται στα 4.050 χλστ., 1.812 χλστ. και 1.530 χλστ. αντίστοιχα. Επιπλέον εκφράζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Volkswagen, η οποία θα εφαρμοστεί και στα μελλοντικά της μοντέλα.
Τα Led εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή φωτεινή λωρίδα. Παρατηρήστε ακόμα το πίσω φωτιζόμενο λογότυπο της Volkswagen, τις «κρυφές» χειρολαβές των πίσω θυρών και τις 20αρες ζάντες. Σημειώνεται ακόμα ότι η πίσω κολόνα σχήματος “C” είναι εμπνευσμένη από το πρώτο Golf.
Διαβάστε επίσης: Αναστήθηκε το Lada Niva Bronto με τις αξεπέραστες off-road ικανότητες
Το σκηνικό στο εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό και μοντέρνο με high-tech στοιχεία. Τα βλέμματα στρέφονται αρχικά στη μεγάλη, λεπτή κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής (12,9 ιντσών), στο ψηφιακό πίνακα οργάνων (10,9 ιντσών), στο νέας σχεδίασης τιμόνι, στη κεντρική κονσόλα δυο επίπεδων, στη βάση της οποίας βρίσκεται ένα στρογγυλό χειριστήριο με το έμβλημα της Volkswagen. Το μεταξόνιο των 2.600 χλστ. προσφέρει καλούς χώρους για τους πίσω επιβάτες, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (490-1.330 λίτρα) είναι πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Η έκδοση παραγωγής του ID. 2all είναι ένα από τα δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η Volkswagen έως το 2026. Μόνο εφέτος θα παρουσιαστούν το ανανεωμένο ID.3, το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο και το μεγάλο ID.7 . Θα ακολουθήσει ένα συμπαγές ηλεκτρικό SUV το 2026 και, παρ’ όλες τις προκλήσεις, η Volkswagen εργάζεται επίσης πάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ!
Αυτό θα δώσει στη αυτοκινητοβιομηχανία την ευρύτερη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της και η εταιρεία στοχεύει να επιτύχει μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων 80% στην Ευρώπη. Η Volkswagen Επιβατικών Οχημάτων είχε προηγουμένως βασίσει τους υπολογισμούς της σε ένα μερίδιο 70%.
Related Articles
Ανακαλείται η Porsche 918 Spyder λόγω προβλήματος στην ανάρτηση
Αν είστε ιδιοκτήτης της 918 Spyder, αρχικά μπράβο για την επιλογή σας, ενώ ίσως έχετε λάβει ένα χαρτί από την
O κορωνοϊός σταματά την παραγωγή των Scania
Η ραγδαία εξάπλωση του κορωνοϊού (Covid-19) στην Ευρώπη έχει οδηγήσει σε αναγκαστική αναστολή λειτουργίας τα περισσότερα εργοστάσια αυτοκινητοβιομηχανιών, ωστόσο όπως
Ακόμα ένα μικρότερο ηλεκτροκίνητο SUV από την Audi
Η ηλεκτροκίνηση έχει φαίνεται «ρεύμα» στα SUV της Audi, καθώς πέρα από το νέο e-tron θα υποδεχτούμε αρχές του επόμενου