Breaking News

H Toyota σταματά την παραγωγή της στην Αυστραλία (video)

H Toyota σταματά την παραγωγή της στην Αυστραλία (video)

Τίτλους τέλος ρίχνει η Toyota στη γραμμή παραγωγής της στην Αυστραλία έπειτα από 54 ολόκληρα χρόνια.

Η απόφαση αυτή είχε παρθεί πριν από τρία χρόνια. Από το 1963 μέχρι το 2017 κατασκευάστηκαν εκεί συνολικά 3.451.115 οχήματα, όπως τα Tiara, Corona, Crown, Corolla, Camry, Avalon και Aurion.

Η ιαπωνική εταιρία θέλοντας να γιορτάσει το κλείσιμο ενός τόσο μεγάλου κεφαλαίου που έγραψε στη χώρα των καγκουρό διοργάνωσε μια τελετή λήξης στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο προάστιο Αλτόνα της Μελβούρνης. Το «παρών» έδωσαν σχεδόν 3.000 άτομα συμπεριλαμβανομένων νυν και πρώην εργαζομένων, στελεχών, προμηθευτών και αντιπροσώπων της Toyota.

Στην ομιλία του ο πρόεδρος της Toyota Αυστραλίας, Ντέιβ Μπάτνερ, εξήρε για την ποιότητα και την αξιοπιστία τους τα μοντέλα που παράγονται εκεί και διατίθενται στην τοπική αγορά, αλλά και σε χώρες της Μέσης Ανατολής.

Παράλληλα ανακοινώθηκε η δημιουργία ενός ιδρύματος από την Toyota, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του με ένα κεφάλαιο 32 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας, με στόχο να ενισχύσει την παιδεία σε υποβαθμισμένες περιοχές και να παρέχει στήριξη σε μαθητές με οικονομικές δυσκολίες.

Πάντως το μόνο που έγινε γνωστό για την τύχη των εργαζομένων είναι ότι τους δόθηκαν συμβουλές για την μετέπειτα σταδιοδρομία τους και ότι καταρτίστηκαν σε δεξιότητες…


Tags assigned to this article:
CamryCorollaCoronaCrownTiaraToyota

Related Articles

Ποιοι εκπαιδεύουν τις γυναίκες να οδηγούν στη Σαουδική Αραβία; (video)

Στις 26 Σεπτεμβρίου του 2017 πάρθηκε μια ιστορική απόφαση για τη Σαουδική Αραβία, καθώς επιτράπηκε και στις γυναίκες να οδηγούν

Δασοφύλακας το Mitsubishi Outlander PHEV

Ρόλο περιπολικού ανέλαβε το υβριδικό plug-in Mitsubishi Outlander PHEV, όχι όμως σε κάποιο αστικό κέντρο, αλλά μέσα σε έναν «πνεύμονα»

To Audi Q8 μπαίνει στην πρίζα και «ταΐζει» με ρεύμα έως 462 ίππους

Ακόμα ένα μοντέλο της βάζει στην πρίζα η Audi προσφέροντας του plug-in υβριδική έκδοση. Ο λόγος για το νέο Q8

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<