Breaking News
Οι ηλεκτρικές Mercedes αποκτούν πρόσβαση στους φορτιστές της Tesla
Η Mercedes γνωρίζει ότι κομβικό ρόλο για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παίζει η επέκταση του δικτύου
...Η Ελένη Χατζίδου βρήκε ποιο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ταιριάζει (φωτογραφίες)
Η Ελένη Χατζίδου μας συστήνει το νέο πρωταγωνιστή της πόλης, ο οποίος είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο
...Απίστευτο περιστατικό με ηλεκτρικό αυτοκίνητο – Βγήκε η μπαταρία και έπεσε στο δρόμο! (βίντεο)
Αυτό είναι ίσως το πιο περίεργο ατύχημα που έχουμε δει μέχρι τώρα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο! Όσο
...Φωτιά άρπαξε ένα ηλεκτρικό Ford Mustang Mach-E – Πώς κατάφεραν να το σώσουν οι Πυροσβέστες (βίντεο)
Φλόγες άρχισαν να ξεπηδούν ξαφνικά από ένα σταθμευμένο ηλεκτρικό Ford Mustang Mach-E, χωρίς ακόμα να έχουν
...H Hyundai επενδύει 18 δισεκατομμύρια και ετοιμάζει 31 νέα ηλεκτρικά οχήματα
Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε τα φιλόδοξα σχέδια του, για την επέκταση της ηλεκτροκίνησης. Ο κορεάτικος
...Τριπλό «τζακ ποτ» μέσα σε κοντέινερ – Βρέθηκαν μετά από δέκα χρόνια τρία ανέγγιχτα Tesla Roadster (εικόνες)
H Tesla παρουσίασε το 2008 το πρώτο της μοντέλο, το οποίο ονομάζονταν Roadster, ενώ αναμένεται στο
...
Για πρώτη φορά ηλεκτροκίνητο το Opel Astra! Πόση αυτονομία δίνει;

Στην αποκάλυψη του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Astra προχώρησε η Opel, διευρύνοντας τη γκάμα του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου.
Το νέο Astra Electric θα είναι διαθέσιμο από την άνοιξη του 2023, ενώ θα προσφέρεται με hatchback, αλλά και με το πρακτικότερο Sports Tourer (station wagon) αμάξωμα, το πορτμπαγκάζ του οποίου θα έχει χωρητικότητα από 516 έως 1.553 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Tο νέο Astra Electric κινείται εντελώς αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, καθώς χρησιμοποιεί εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 156 ίππων και 270 Nm ροπής. Με μια πλήρη φόρτιση της η μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 54 kWh, υπόσχεται αυτονομία 416 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Σημειώνεται εδώ ότι η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους, για πιο δυναμική οδήγηση. Μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά από έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.
H επίσημη μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 14,9 kWh/100 χλμ. (μέτρηση WLTP). Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι η τελική ταχύτητα του νέου Astra Electric ορίζεται στα 170 χλμ./ώρα, υψηλότερη σε σύγκριση με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της κατηγορίας. Ο χαρακτήρας του νέου Astra Electric προσαρμόζεται ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal και Sport).
«Το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric είναι πραγματικά πρωτοπόρο. Είναι απολύτως κατάλληλο για καθημερινή χρήση, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και άφθονη οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους. Αυτό εννοούμε όταν μιλάμε για “Greenovation” (Πράσινη Καινοτομία). Παράλληλα, συνεχίζουμε την ηλεκτρική μας επέλαση. Το νέο Opel Astra Electric είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη», δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.
Διαβάστε επίσης: Ποιο νέο μοντέλο της Cupra θα κατασκευάζει η Audi; (video)
Εκτός από τους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Astra ήδη διατίθεται με plug-in υβριδική έκδοση, συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου Astra GSe.
Η εξωτερική εικόνα του Astra Electric δε διαφέρει σε σύγκριση με τα Astra που διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παρατηρήστε όμως ότι απουσιάζει η περιττή εξάτμιση, την τοποθέτηση του λογότυπου “e” στην πόρτα του χώρου αποσκευών και τις 18αρες ζάντες.
Το εσωτερικό υπόσχεται επίσης μια “ηλεκτρισμένη” οδηγική εμπειρία. Τα εργονομικά καθίσματα Active Sport εξασφαλίζουν στον οδηγό και τους επιβάτες του Astra Electric το υψηλότερο επίπεδο άνεσης. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων.
Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10 ιντσών μεταφέρει τον οδηγό σε ένα μοντέρνο περιβάλλον. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν.
Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στο δρόμο. Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0 ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια.
Related Articles
Θα έπινες καφέ από κινητήρα της Porsche;
Οι πανίσχυροι κινητήρες που κατασκευάζει η Porsche έχουν αποκλειστικό σκοπό να κινούν τα supercars της. Ο συγκεκριμένος όμως κινητήρας της
H Hyundai χάρισε αυτοκίνητο σε δωδεκαμελή οικογένεια
Το κοινωνικό της πρόσωπο έδειξε η Hyundai Αμερικής, καθώς αποφάσισε να δωρίσει στην οικογένεια Beauchene ένα ολοκαίνουργιο Palisade. Μάλιστα η
Η Alfa Romeo ανανέωσε τις Giulia και Stelviο! Που μοιάζουν με την Tonale και ποιες αλλαγές έγιναν;
Στον απόηχο της νέας Tonale η Alfa Romeo χρησιμοποίησε ως «πυξίδα» το μικρότερο SUV στη γκάμα της για να ανανεώσει