Breaking News

Φωτισμός στη μάσκα της BMW! Εντυπωσιακό ή κιτς;

Φωτισμός στη μάσκα της BMW! Εντυπωσιακό ή κιτς;

Αντικείμενο συζήτησης στα νέα μοντέλα της BMW γίνεται συχνά η μάσκα τους, καθώς διαρκώς μεγαλώνει σε μέγεθος, ενώ η σχεδιαστική αυτή επιλογή έχει αποκτήσει αρκετούς πολέμιους.

Στο επίκεντρο αυτή τη φορά μπαίνει η μάσκα της BMW Σειράς 3 Gran Limousine, όχι όμως για το μέγεθός της. Ο λόγος είναι ότι στη νέα έκδοση, ονόματι Iconic, η μάσκα της έγινε φωτιζόμενη. Κάποιοι βρίσκουν εντυπωσιακό το αισθητικό αποτέλεσμα και κάποιοι το χαρακτηρίζουν κιτς.

Πάντως είναι αρκετά δύσκολο να συναντήσετε από κοντά τη νέα BMW Σειρά 3 Gran Limousine Iconic Edition, καθώς παράγεται και διατίθεται αποκλειστικά στην αγορά της Ινδίας.

Η BMW Σειρά 3 Gran Limousine, σε σύγκριση με το απλό μοντέλο, διαφέρει καθώς διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 110 χλστ., φτάνοντας τα 2.961 χλστ., ώστε οι πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα πόδια τους. Παράλληλα μεγαλώνει και το μήκος της, αγγίζοντας τα 4.829 χλστ.

Πέρα από τη φωτιζόμενη μάσκα, η BMW Σειρά 3 Gran Limousine Iconic Edition, βασιζόμενη στο πακέτο Luxury, αποκτά ζάντες 18 ιντσών, άφθονες πινελιές χρωμίου στο αμάξωμα της, ενώ στάνταρ είναι τα Led φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω. Στην παλέτα για το αμάξωμα της υπάρχουν τρεις αποχρώσεις, λευκή (Mineral White), μαύρη (Carbon Black) και ασημί (Cashmere Silver).

Διαβάστε επίσης: Πιστεύεις ότι ξέφυγε σε μέγεθος η μάσκα στη νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer; (video)

Σημείο αναφοράς στο εσωτερικό της αποτελεί η λαβή του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, η οποία έχει κρυστάλλινη μορφή και στο εσωτερικό της προβάλλεται φωτιζόμενος ο αριθμός 3.

Το «παρών» δίνει επίσης ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών, κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ηχοσύστημα Harman Kardon με 16 ηχεία, ενισχυμένα προσκέφαλα για τους πίσω επιβάτες, ασύρματη φόρτιση για smartphones, αυτόματος κλιματισμός τριών ζωνών με φίλτρα ενεργού άνθρακα και πανοραμική γυάλινη οροφή.

Η γκάμα των κινητήρων προσφέρει δυο επιλογές. Τον τετρακύλινδρο δίλιτρο βενζινοκινητήρα με ισχύ 262 ίππους και ροπή 400 Nm (έκδοση  330Li) και τον τετρακύλινδρο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 193 ίππων και 400 Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Με σύστημα Launch Control ο βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας επιτρέπουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,2 δευτ. και 7,6 δευτ. αντίστοιχα.



Related Articles

Αυτό είναι το τελευταίο Volvo με diesel κινητήρα – Στο μέλλον μόνο ηλεκτρικά μοντέλα (φωτογραφίες)

H Volvo ανακοίνωσε την οριστική κατάργηση των πετρελαιοκινητήρων από τη γκάμα της. Δεν ήταν μια ξαφνική απόφαση, καθώς είχε ανακοινώσει

Το Nissan GT-R Nismo που ζυγίζει μόνο 193 γραμμάρια

Φέτος το εμβληματικό GT-R γιορτάζει την 50η του επέτειο και η Nissan βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο να γιορτάσει το γεγονός

H Skoda ανανέωσε το Kodiaq! Πόσο άλλαξε;

Αέρας ανανέωσης φύσηξε για το μεγαλύτερο SUV της Skoda. O λόγος για το Kodiaq, η παραγωγή του οποίου ξεκίνησε το