Breaking News
Το πρώτο Smart σε XL μέγεθος – Γιατί θα το λατρέψουν όσοι κάνουν κάμπινγκ; (φωτογραφίες)
Η Smart θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην ιστορία της ένα μοντέλο σε ΧL μέγεθος. Μια
...Νεκροφόρα Τesla γιατί οι τιμές των καυσίμων μας έχουν πεθάνει!
Για τους petrolheads θα ήταν πραγματικός εφιάλτης η τελευταία «βόλτα» τους να γίνει με ηλεκτρικό όχημα.
...Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες! Αστερίξ και Οβελίξ οδηγούν Citroen 2CV (video)
«Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες», μάλλον θα αναφωνήσετε όταν διαβάστε ότι «οραματίστηκαν» στο 50 π.Χ το
...Μισό crossover-μισό coupe το νέο Audi Activesphere Concept
Η τετράδα των πρωτότυπων οχημάτων Sphere της Audi θα ολοκληρωθεί με το νέο ηλεκτρικό Activesphere Concept.
...To πιο αντισυμβατικό Hyundai
Αρκετά αντισυμβατικό σχεδιαστικά είναι το νέο όχημα που δημιούργησε η Hyundai. Το εν λόγω νέο πρωτότυπο
...Δεν έχετε ξαναδεί τροχούς σαν αυτούς στο νέο Airflow Vision Concept
Πρεμιέρα στη φετινή Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών (CES 2020) στο Λας Βέγκας πραγματοποιεί το νέο Airflow Vision Concept. Πρόκειται
...
Οι πέντε άγνωστες Porsche που δε μπήκαν ποτέ στην παραγωγή (video)
Με τον όρο πρωτότυπο ή concept car οι αυτοκινητοβιομηχανίες ονομάζουν οχήματα που στόχο έχουν να συμβάλουν στην εξέλιξη μιας νέας τεχνολογίας ή στη σχεδιαστική προσέγγιση ενός νέου μοντέλου.
Τα πρωτότυπα μοντέλα μπορεί βέβαια να μη δουν όμως και ποτέ το πράσινο φως της παραγωγής, όπως συνέβη και με τις πέντε Porsche που θα παρακολουθήσετε στο παρακάτω video, οι οποίες ωστόσο άνοιξαν το δρόμο σε γνωστά σήμερα supercars ή SUV της γερμανικής εταιρείας.
Στη θέση νούμερο πέντε η 984 που βοήθησε τους μηχανικούς της Porsche από το 1984 έως το 1987 να αναπτύξουν ένα συμπαγές, αεροδυναμικό και ελαφρύ roadster. To βάρος της 984 ήταν 880 κιλά και η τελική της ταχύτητα έφτανε τα 220 χλμ./ώρα.
Μια θέση πιο πάνω στο νούμερο τέσσερα η Cayenne Cabrio που γεννήθηκε το 2002, ώστε να εξεταστεί o συνδυασμός ενός SUV με ανοιχτή οροφή. Στο νούμερο τρία συναντάμε την 911 Carrera 3.2 Speedster του 1987, με ένα μόνο κάθισμα πάνω από το οποίο δεν υπήρχε οροφή, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα ήταν κλειστό. Παράλληλα απουσίαζε το εμπρός παρμπρίζ και όλα τα παράθυρα. Η ισχύς της έφτανε τους 231 ίππους και η τελική της ταχύτητα τα 245 χλμ./ώρα.
Στο νούμερο δυο εντυπωσιάζει η Panamericana του 1989, η οποία ήταν το δώρο για τα 80α γενέθλια του Φέρι Πόρσε, με ισχύ 250 ίππων και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Στην κορυφή ξεχωρίζει η 918 Spider Rolling Chassis του 2011 που στόχο είχε να δείξει σε δημοσιογράφους τη νέα τότε τεχνολογία των επερχόμενων plug-in υβριδικών μοντέλων.
Related Articles
Όσοι κάνουν σερφ θα λατρέψουν αυτό το Nissan Kicks (video)
Ραντεβού στην παραλία μας δίνει το νέο πρωτότυπο Nissan Kicks Surf, το οποίο κλείνει πονηρά το «μάτι» στους σέρφερς. Δημιουργήθηκε
Το Icona Nucleus Concept είναι ένα σαλόνι με τροχούς
Τη δική της πρόταση καταθέτει η εταιρία Icona στα μελλοντικά αμιγώς αυτόνομα οχήματα, μέσα από το νέο Nucleus Concept. Βασίζεται
Γιατί κανείς δε μπορεί να οδηγήσει το Icona Nucleus; (video)
Πολλοί στη ιδέα της αυτόνομης οδήγησης πανικοβάλλονται, αλλά οι λόγοι δεν αφορούν ζητήματα ασφάλειας. Αρκετοί λοιπόν είναι αυτοί που πιστεύουν