Breaking News

Ο εξελιγμένος πετρελαιοκινητήρας της Volkswagen

Ο εξελιγμένος πετρελαιοκινητήρας της Volkswagen

Μετά το σκάνδαλο του παράνομου λογισμικού που παραποιούσε την ένδειξη εκπομπών ρύπων κατά τη διάρκεια των μετρήσεων σε πετρελαιοκινητήρες του Ομίλου Volkswagen, αποφασίστηκε να δοθεί ακόμα μεγαλύτερο βάρος στην ηλεκτροκίνηση.

Ωστόσο η Volkswagen δε σκοπεύει να τελειώσει από τη μια μέρα στην άλλη τους πετρελαιοκινητήρες που διαθέτει στη γκάμα της. Απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι ο τετρακύλινδρος δίλιτρος TDI πετρελαιοκινητήρας της πλέον προσφέρεται με ήπιο υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει γεννήτρια 12V και μπαταρία ιόντων λιθίου, ενώ θα τοποθετηθεί σύντομα σε μοντέλα παραγωγής, με την Αudi να τον εγκαινιάζει πρώτη. Θα ακολουθήσουν μοντέλα με εγκάρσια τοποθέτηση του πετρελαιοκινητήρα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MQB.

Η ισχύς του εν λόγω πετρελαιοκινητήρα, με κωδική ονομασία EA288, κυμαίνεται από 136 μέχρι 204 ίππους, ενώ σύμφωνα με την Volkswagen η απόδοση του έχει αυξηθεί κατά 9% και οι εκπομπές C02 έπεσαν κατά 10 γρ./χλμ.

Παράλληλα οι μηχανικοί της Volkswagen κατάφεραν να μειώσουν το βάρος του πετρελαιοκινητήρα, τις απώλειες λόγω τριβής και θερμότητας, αλλά και τις εκπομπές ρύπων με την τοποθέτηση φίλτρου σωματιδίων.



Related Articles

Επτά ξεχωριστές στιγμές με BMW (video)

Απλές καθημερινές στιγμές που πραγματοποιούνται με μοντέλα της BMW και συνήθως περνάνε απαρατήρητες αιχμαλωτίζονται στο παρακάτω video, ώστε να τους

Η BMW M3 μας αποχαιρετά το Μάιο

Οι αυστηρότερες προδιαγραφές που θέτει ο Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης (NEDC) ωθεί την BMW να τερματίσει λίγο νωρίτερα από το

Με αρκετό γκάζι το νέο Subaru WRX STI S209

Το πιο δυνατό WRX STI παρουσίασε η Subaru στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ με τη νέα έκδοση S209 να αποδίδει 341

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<