Breaking News
Ιστορική καταστροφή για αυτοκίνητο του 1939 – Έπεσε κατά λάθος μέσα σε λίμνη (φωτογραφίες)
Άδοξο τέλος είχε ένα ιστορικό αυτοκίνητο, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκε στον πάτο μιας λίμνης.
...Suzuki: Πόσα αυτοκίνητα έχει πουλήσει συνολικά από το 1955 – Το πρώτο της μοντέλο και το πιο επιτυχημένο (φωτογραφίες)
H Suzuki γιορτάζει ένα σημαντικό επίτευγμα στη μακρόχρονη ιστορία της, καθώς ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει συνολικά
...Σχεδόν «παρθένο» και «ελληνικό» αυτό το Skoda Favorit! Σε 30 χρόνια διένυσε μόνο 34 χλμ. (εικόνες)
Ποιος να το πίστευε ότι το πιο άψογα διατηρημένο στον κόσμο Skoda Favorit, βρίσκονταν μέχρι πρόσφατα
...H ιστορία της Fiat στα cabrio ξεκίνησε το 1899
H επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια, σχεδόν έχει εξαφανίσει από το χάρτη τα cabrio μοντέλα,
...Ποιο ήταν το πρώτο Opel με πετρελαιοκινητήρα;
Σήμερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πτωτική πορεία, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα έχουν ακολουθήσει το ρεύμα του
...Μικρό τερατάκι ετών 49! Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Fiat
Συνήθως τα ιστορικά μοντέλα διακρίνονται για την ομορφιά και τη φινέτσα τους, κάτι που όμως δεν
...
Θα αγοράζατε μια ροζ Lamborghini Espada;
Η παλέτα για τα ιστορικά, αλλά και σύγχρονα μοντέλα της Lamborghini είναι περιορισμένη, καθώς περιλαμβάνει κυρίως τις αποχρώσεις του πορτοκαλί, του κίτρινου και του κόκκινου.
Την απόλυτη ανατροπή ωστόσο κάνει ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Espada χρονολογίας του 1974, ο οποίος έβαψε το ιταλικό supercar στην απόχρωση του ροζ.
Τι να είχε άραγε στο νου όταν αποφάσισε να αντικαταστάσει την εργοστασιακή πράσινη βαφή που είχε δώσει η Lamborghini στην εν λόγω Espada με αυτό το απαλό ροζ χρώμα που ομολογουμένως δεν ταιριάζει καθόλου στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Μάλιστα η Espada μπήκε δυο φορές στο βαφείο για να γίνει ροζ.
Την πρώτη φορά το 1979 και τη δεύτερη το 1992. Το τελευταίο της χρωματικό φρεσκάρισμα συνοδεύτηκε και από μια εκτεταμένη αναστήλωση της που περιλάμβανε την αφαίρεση του κινητήρα, την αντικατάσταση των δισκοφρένων και στους τέσσερις τροχούς και συντήρηση των καρμπυρατέρ, ενώ στο εσωτερικό της τοποθετήθηκε λευκή δερμάτινη ταπετσαρία.
Σίγουρα η ροζ απόχρωση της Espada προσελκύει το γυναικείο κοινό περισσότερο, ενώ το αντρικό ελκύει ο V12 κινητήρας των 3.9 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, αποδίδει 325 ίππους και επιτρέπει επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα σε σχεδόν 7 δευτ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Μέχρι σήμερα εκτιμάται ότι η ροζ Espada έχει διανύσει συνολικά 177.027 χλμ., ενώ στο πωλητήριο που της έχουν κρεμάσει αναγράφεται η τιμή των 44.226 ευρώ.
Related Articles
To πρώτο «πολυτελές» Lada – Το Niva Travel είναι το μοναδικό με… δερμάτινα καθίσματα!
Η Lada ανακοίνωσε ότι το Niva Travel γίνεται το πρώτο της μοντέλο που διατίθεται με δερμάτινες επενδύσεις. Ωστόσο οι περισσότερες
Ανακύκλωση βρόχινου νερού για τους υαλοκαθαριστήρες από την Ford (video)
H εν λόγω ιδέα δεν ανήκει ακριβώς στην Ford, αλλά σε δυο πανέξυπνα παιδιά. Απλά η μπλε οβάλ εταιρία βοήθησε,
Το νέο Opel Frontera είναι ένα μεγάλο και ευρύχωρο SUV – Με ηλεκτρική και υβριδική έκδοση φέρνει πολλές καινοτομίες (φωτογραφίες)
H Opel αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Frontera, ενός μεγάλου SUV με ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Το όνομα Frontera επιστρέφει