Breaking News

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Το εμπορικό δαιμόνιο ενός διευθυντή σε αντιπροσωπεία της Land Rover στο Μαϊάμι του έδωσε μια πρωτότυπη ιδέα για να προσελκύσει πελάτες.

Δεν έβαλε τα μοντέλα της βρετανικής premium εταιρίας σε προσφορά ούτε επένδυσε στη διαφήμιση, απλά φρόντισε να αρωματίσει με μια ιδιαίτερη μυρωδιά τον εκθεσιακό χώρο.

Το εν λόγω άρωμα το ονόμασε “My way”, ενώ πρόκειται για ένα συνδυασμό μυρωδιών κέδρου, βανίλιας και βιολέτας που αναδύεται από το σύστημα εξαερισμού. Σύμφωνα με το διευθυντή του εκθεσιακού χώρου η μυρωδιά αυτή χαλαρώνει τους πελάτες, οι οποίοι συνήθως είναι κάπως αγχωμένοι όταν πρόκειται να καταβάλουν ένα υψηλό ποσό για την αγορά του πολυτελούς τους αυτοκινήτου.

Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μια ευχάριστη μυρωδιά συνδέεται με τη μνήμη, ενώ η ικανοποίηση της όσφρησης κάνει τους πελάτες να παραμένουν περισσότερο χρόνο στον εκθεσιακό χώρο.

Με δεδομένο πάντως ότι δεν έγιναν γνωστά τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων του εκθεσιακού χώρου μετά τον αρωματισμό του, δε μπορούμε να ξέρουμε κατά πόσο ωφέλησε.


Tags assigned to this article:
Land Rover

Related Articles

Η πρώτη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων μόνο για γυναίκες (video)

Αν θυμάστε μια είδηση πριν από μερικούς μήνες που έλεγε ότι πλέον στη Σουηδική Αραβία θα επιτρέπεται και στις γυναίκες

Τίτλοι τέλους για την Mitsubishi σε Ευρώπη και Ελλάδα

Στις 27 Ιουλίου του 2020 το Διοικητικό Συμβούλιο της Mitsubishi Motors Corporation συνεδρίασε και αποφάσισε να «παγώσει», όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται

Ένα στρατιωτικό Smart

Τις «Καναδέζες» και τα Στάγιερ του Ελληνικού Στρατού φαίνεται ότι ζήλεψε το συγκεκριμένο Smart ForTwo, το οποίο μπορεί να μην