Breaking News

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Το εμπορικό δαιμόνιο ενός διευθυντή σε αντιπροσωπεία της Land Rover στο Μαϊάμι του έδωσε μια πρωτότυπη ιδέα για να προσελκύσει πελάτες.

Δεν έβαλε τα μοντέλα της βρετανικής premium εταιρίας σε προσφορά ούτε επένδυσε στη διαφήμιση, απλά φρόντισε να αρωματίσει με μια ιδιαίτερη μυρωδιά τον εκθεσιακό χώρο.

Το εν λόγω άρωμα το ονόμασε “My way”, ενώ πρόκειται για ένα συνδυασμό μυρωδιών κέδρου, βανίλιας και βιολέτας που αναδύεται από το σύστημα εξαερισμού. Σύμφωνα με το διευθυντή του εκθεσιακού χώρου η μυρωδιά αυτή χαλαρώνει τους πελάτες, οι οποίοι συνήθως είναι κάπως αγχωμένοι όταν πρόκειται να καταβάλουν ένα υψηλό ποσό για την αγορά του πολυτελούς τους αυτοκινήτου.

Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μια ευχάριστη μυρωδιά συνδέεται με τη μνήμη, ενώ η ικανοποίηση της όσφρησης κάνει τους πελάτες να παραμένουν περισσότερο χρόνο στον εκθεσιακό χώρο.

Με δεδομένο πάντως ότι δεν έγιναν γνωστά τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων του εκθεσιακού χώρου μετά τον αρωματισμό του, δε μπορούμε να ξέρουμε κατά πόσο ωφέλησε.


Tags assigned to this article:
Land Rover

Related Articles

Η νέα έκδοση Sport του Lexus RX

Πριν από μερικές μέρες η Lexus ανακοίνωσε ότι στο Σαλόνι Αυτοκίνητου του Λος Άντζελες θα παρουσιάσει την έκδοση του RX

Πωλούνται 99 συλλεκτικά Audi TT μέσω διαδικτύου

Σε μια νέα εποχή περνούν οι πωλήσεις αυτοκινήτων, καθώς βλέπουμε εταιρείες να στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο πλαίσιο αυτό η

Τα πέντε ελαφρύτερα μοντέλα της Porsche (video)

Για να πετυχαίνουν υψηλές επιδόσεις τα μοντέλα της Porsche απαραίτητη προϋπόθεση πέρα από έναν ισχυρό κινητήρα είναι να έχουν και

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<