Breaking News

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Το εμπορικό δαιμόνιο ενός διευθυντή σε αντιπροσωπεία της Land Rover στο Μαϊάμι του έδωσε μια πρωτότυπη ιδέα για να προσελκύσει πελάτες.

Δεν έβαλε τα μοντέλα της βρετανικής premium εταιρίας σε προσφορά ούτε επένδυσε στη διαφήμιση, απλά φρόντισε να αρωματίσει με μια ιδιαίτερη μυρωδιά τον εκθεσιακό χώρο.

Το εν λόγω άρωμα το ονόμασε “My way”, ενώ πρόκειται για ένα συνδυασμό μυρωδιών κέδρου, βανίλιας και βιολέτας που αναδύεται από το σύστημα εξαερισμού. Σύμφωνα με το διευθυντή του εκθεσιακού χώρου η μυρωδιά αυτή χαλαρώνει τους πελάτες, οι οποίοι συνήθως είναι κάπως αγχωμένοι όταν πρόκειται να καταβάλουν ένα υψηλό ποσό για την αγορά του πολυτελούς τους αυτοκινήτου.

Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μια ευχάριστη μυρωδιά συνδέεται με τη μνήμη, ενώ η ικανοποίηση της όσφρησης κάνει τους πελάτες να παραμένουν περισσότερο χρόνο στον εκθεσιακό χώρο.

Με δεδομένο πάντως ότι δεν έγιναν γνωστά τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων του εκθεσιακού χώρου μετά τον αρωματισμό του, δε μπορούμε να ξέρουμε κατά πόσο ωφέλησε.


Tags assigned to this article:
Land Rover

Related Articles

Οι οδηγοί των Tesla μπορούν να παίξουν σκάκι με το αυτοκίνητο τους (video)

Η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των μοντέλων Tesla δε χρησιμεύει μόνο για την παροχή πληροφοριών στον οδηγών, αλλά μπορεί να

Το μικρότερο πλυντήριο αυτοκινήτου στον κόσμο (video)

Δεν αναφερόμαστε σε κάποιο παιχνίδι που βρίσκεται στα ράφια πολυκαταστημάτων, αλλά σε ένα πραγματικό πλυντήριο αυτοκινήτων. Η μοναδική διαφορά που

Mε 150 ίππους το νέο Opel Corsa GSi

Πριν λίγο καιρό η Opel μας είχε ενημερώσει για την ιστορική επιστροφή της έκδοση GSi στο Corsa, ωστόσο δεν μας

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<