Breaking News

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover

Το εμπορικό δαιμόνιο ενός διευθυντή σε αντιπροσωπεία της Land Rover στο Μαϊάμι του έδωσε μια πρωτότυπη ιδέα για να προσελκύσει πελάτες.

Δεν έβαλε τα μοντέλα της βρετανικής premium εταιρίας σε προσφορά ούτε επένδυσε στη διαφήμιση, απλά φρόντισε να αρωματίσει με μια ιδιαίτερη μυρωδιά τον εκθεσιακό χώρο.

Το εν λόγω άρωμα το ονόμασε “My way”, ενώ πρόκειται για ένα συνδυασμό μυρωδιών κέδρου, βανίλιας και βιολέτας που αναδύεται από το σύστημα εξαερισμού. Σύμφωνα με το διευθυντή του εκθεσιακού χώρου η μυρωδιά αυτή χαλαρώνει τους πελάτες, οι οποίοι συνήθως είναι κάπως αγχωμένοι όταν πρόκειται να καταβάλουν ένα υψηλό ποσό για την αγορά του πολυτελούς τους αυτοκινήτου.

Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μια ευχάριστη μυρωδιά συνδέεται με τη μνήμη, ενώ η ικανοποίηση της όσφρησης κάνει τους πελάτες να παραμένουν περισσότερο χρόνο στον εκθεσιακό χώρο.

Με δεδομένο πάντως ότι δεν έγιναν γνωστά τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων του εκθεσιακού χώρου μετά τον αρωματισμό του, δε μπορούμε να ξέρουμε κατά πόσο ωφέλησε.


Tags assigned to this article:
Land Rover

Related Articles

Γνωρίστε το Porsche Club Ισλανδίας (video)

Τελικά το πάθος για τα supercars της Porsche μπορεί να το συναντήσει κανείς στις περισσότερες χώρες ακόμα και στη μακρινή

Σχεδιαστής μόδας «έραψε» τo Citroen C1 (video)

Στην επόμενη επίδειξη του Ζαν Σαρλ Ντε Καστελμπαζάκ δεν αποκλείεται να δούμε να «περπατάει» πάνω στην πασαρέλα και το Citroen C1,

Tο νέο Volkswagen Jetta ξεπροβάλει δειλά

Μέσα στο πυκνό σκοτάδι αρχίζει να αχνοφαίνεται το νέο Volkswagen Jetta, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στις 18 Ιανουαρίου στο

No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

<