Breaking News
Η πιο προσιτή έκδοση Style της Mercedes A-Class – Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα; (φωτογραφίες)
Ακόμα πιο προσιτό γίνεται το μικρότερο αστέρι της Mercedes στην ελληνική αγορά, χάρη στη νέα εισαγωγική
...Το ανανεωμένο Nissan Qashqai – Δεν το αναγνωρίζεις από την όψη αλλά από το υπόλοιπο αμάξωμα (φωτογραφίες & βίντεο)
To Nissan Qashqai αποτελεί εδώ και χρόνια σημείο αναφοράς την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Πλέον
...Γιατί η Alfa Romeo «αναγκάστηκε» να αλλάξει όνομα στη Milano; – Πώς αποκαλείται πλέον το νέο της SUV
Λίγες μέρες μετά την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της νέας Milano, η Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι το μοντέλο
...Lada Granta με αυτόματο κιβώτιο από 11.800 ευρώ – Θα εξυπηρετεί άτομα με αναπηρίες και ακρωτηριασμούς στη Ρωσία (φωτογραφίες)
Στη γκάμα του Granta η Lada πρόσθεσε πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε πάψει
...Πόσα αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ελλάδα το Μάρτιο; Πρώτα τα βενζινοκίνητα – στην τέταρτη θέση τα diesel
Μετά από αρκετούς μήνες συνεχιζόμενης ανόδου η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφάνισε κάμψη. Αυτό αποκαλύπτουν τα
...Ακόμα πιο άγριο το ανανεωμένο Audi S3 – Με 333 ίππους και κατανεμητή ροπής (φωτογραφίες)
Η Audi αποκάλυψε το ανανεωμένο S3, το οποίο εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, ενώ απέκτησε πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό
...
Ο αρωματικός εκθεσιακός χώρος της Land Rover
Το εμπορικό δαιμόνιο ενός διευθυντή σε αντιπροσωπεία της Land Rover στο Μαϊάμι του έδωσε μια πρωτότυπη ιδέα για να προσελκύσει πελάτες.
Δεν έβαλε τα μοντέλα της βρετανικής premium εταιρίας σε προσφορά ούτε επένδυσε στη διαφήμιση, απλά φρόντισε να αρωματίσει με μια ιδιαίτερη μυρωδιά τον εκθεσιακό χώρο.
Το εν λόγω άρωμα το ονόμασε “My way”, ενώ πρόκειται για ένα συνδυασμό μυρωδιών κέδρου, βανίλιας και βιολέτας που αναδύεται από το σύστημα εξαερισμού. Σύμφωνα με το διευθυντή του εκθεσιακού χώρου η μυρωδιά αυτή χαλαρώνει τους πελάτες, οι οποίοι συνήθως είναι κάπως αγχωμένοι όταν πρόκειται να καταβάλουν ένα υψηλό ποσό για την αγορά του πολυτελούς τους αυτοκινήτου.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μια ευχάριστη μυρωδιά συνδέεται με τη μνήμη, ενώ η ικανοποίηση της όσφρησης κάνει τους πελάτες να παραμένουν περισσότερο χρόνο στον εκθεσιακό χώρο.
Με δεδομένο πάντως ότι δεν έγιναν γνωστά τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων του εκθεσιακού χώρου μετά τον αρωματισμό του, δε μπορούμε να ξέρουμε κατά πόσο ωφέλησε.
Related Articles
Η πρώτη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων μόνο για γυναίκες (video)
Αν θυμάστε μια είδηση πριν από μερικούς μήνες που έλεγε ότι πλέον στη Σουηδική Αραβία θα επιτρέπεται και στις γυναίκες
Τίτλοι τέλους για την Mitsubishi σε Ευρώπη και Ελλάδα
Στις 27 Ιουλίου του 2020 το Διοικητικό Συμβούλιο της Mitsubishi Motors Corporation συνεδρίασε και αποφάσισε να «παγώσει», όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται
Ένα στρατιωτικό Smart
Τις «Καναδέζες» και τα Στάγιερ του Ελληνικού Στρατού φαίνεται ότι ζήλεψε το συγκεκριμένο Smart ForTwo, το οποίο μπορεί να μην